ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
664 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

افراد مناسب را، در رویدادهای شبکه ی اجتماعیِ خود دعوت کنید.

تاثیر گذاران آنلاین(Online Influencer) را بشناسید. تاثیر گذاران در شبکه های اجتماعی، افرادی هستند که تعداد بسیار زیادی دنبال کننده و طرفدار دارند و مطالبی که اشتراک گذاری می کنند، توسط افراد زیادی دیده می شود. سعی کنید از افراد تاثیرگذاری استفاده کنید که در بازار شما فعال هستند. حتی می توانید از رسانه های محلی هم کمک بگیرید.

بسیاری از افرادی که در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام تاثیر گذار هستند، دارای وب سایت و وبلاگ های محلی هستند و مطالب و نظرات گوناگون را در آنها اشتراک گذاری می کنند. جریان های توئیتری شما می تواند نشان دهد چه کسانی با مال شما در ارتباط هستند و چگونه ایده ها و افکار مثبت خود را در شبکه های دیگر اشتراک گذاری می کنند. این افراد، باید همیشه مد نظرتان باشد.

آنها یکبار اینجا هستند!

سعی کنید توئیت آپی که برگزار می کنید، تعاملی بوده و چیزی فراتر از یک گردهمایی ساده باشد. همانطوری که گفته شد، باید جذابیت هایی در رویدادهای خود داشته باشید، مانند غذاهای جدید، بازی های جذاب و حضور موسیقی زنده. البته باید مواظب باشید صداهایی که ایجاد می کنید، مانند موسیقی، زیاد بلند نباشد تا مانع گفتگو و تعامل افراد شود.

می توانید اسامی حساب های کاربری توئیتر شرکت کنندگان را چاپ کنید تا بفهمید چه کسانی در رویداد شرکت کردند. در بسیاری از مواقع، برگزار کنندگان توئیت آپ سخنرانی کوتاهی می کنند. در این سخنرانی ها موضوعاتی همچون خوش آمد گویی، صحبت درباره ی مرکز خرید یا مال، تخفیفات ویژه رویداد و اتفاقات آینده ی مال مطرح می شود. البته این سخنرانی نباید زیاد طولانی شود.

این کار باعث می شود تا همه ی افراد شانس دیدن مسئولین مال و ارتباط با آنها را داشته باشند.

هشتگ ها

هنگام برگزاری رویداد، ممکن است با این پرسش مواجه شوید: هشتگ این رویداد چیست؟ هشتگ علامتی است به شکل مربع(#) که پس از آن، یک کلمه یا عبارت آورده می شود. در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام، هشتگ ها کاربرد زیادی دارند. مثلا افرادی که در یک رویداد شرکت نکردند می توانند با جستجوی هشتگ ها، از اخبار و عکس های آن مطلع شوند.

شبکه های اجتماعی هشتگ ها را فهرست کرده و آنها را دسته بندی می کنند. کسانی که در رویدادها شرکت کردند، می توانند در حین یا پس از برگزاری رویداد، روی هشتگ ها کلیک کنند تا همه توئیت ها و عکس های مرتبط رویداد را ببینند.

این ها در حقیقت گزارشی آنلاین از یک رویداد می باشند. هشتگ ها کمک خوبی برای غایبین در رویدادها هستند. این کار باعث می شود افراد ترغیب شوند در رویدادهای بعدی حضور داشته باشند که این در نهایت منجر به افزایش پاخور مشتریان(Customer Footfall) مال خواهد شد.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *