از شکلات مارس تا صندوق رای: زنجیره ها چطور روی رفتار ما اثر می گذارند بعضی افکار در بعضی شرایط زمانی و مکانی مشخص، بیشتر به ذهن انسان خطور می کنند و دسترسی به آنها ساده تر است. اگر بوی غذای چینی در خیابان حس کنید، احتمالا به این فکر می کنید که ناهار چی درست کنید. یا اگر تیلیغ کوکاکولا ببینید، یاد این می افتید که دیشب نوشابه تان تمام شد. دیدن ساحل دریا در مجله ممکن است شما...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تجربه ی (۲): چگونه هوشمندانه شکست بخوریم؟
داستان های یک مدیر مارکتینگ تجربه ی 2: چطور هوشمندانه شکست بخوریم؟ شکست خیلی عالیه اما تا زمانی که نابود نشویم! در آن زمان چون پشتوانه ی مالی زیادی نداشتم، یک شکست کوچک آسیب بسیار جدی ای می توانست بر...
فروشنده باهوش (۳): علاقه
پیش از این در سری مقالات فروشنده باهوش با دو ویژگی مهم یک فروشنده باهوش آشنا شدیم که اولین آن مشاور بودن و دومین ویژگی آن آگاهی بود، که اگر این مقاله اولین مقاله از سری فروشنده باهوش است که...
فروشنده باهوش (۲): آگاه
در بخش اول مقاله فروشنده باهوش درباره یکی از ویژگی های فردی که می خواهد یک فروشنده ی باهوش باشد صحبت کردیم. در این مقاله سعی داریم که بخش دوم را باز گو کنیم، فقط قبل از شروع باید بگوییم...
فروشنده باهوش (۱): مشاور
با توجه به تعدد کسب و کارها و فروشگاه های مختلف که همواره در حال افزایش می باشند، امر فروش روز به روز دچار چالش بیشتری شده و کار را برای فروشندگان سخت تر می کند. در این میان فروشنده...
تجربه ی (۱): بسیار تلاش کردم تا بتوانم شکست بخورم
داستان های یک مدیر مارکتینگ تجربه ی 1: بسیار تلاش کردم تا بتوانم شکست بخورم گاهی اوقات انقدر راجب کار فکر می کنم که بهترین زمان برای انجام آن را از دست میدهم. من اعتقادم بر این بود:...
صداقت و راستگویی در مذاکره
جز راست نشاید گفت، اما هر راست نباید گفت جملهی بالا به این مفهوم است که میبایست اطلاعاتی در اختیار مخاطب قرار گیرد که به او ارتباط دارد یعنی اطلاعاتی که به او کمک میکند تصمیم معقولی اتخاد نماید، نه...