برندسازی شخصی: عناصر شنیداری و تشکیل ارتباط برندها (1) بارزترین مثال عناصر شنیداری بهیادماندنی، ترانههای تبلیغاتی کوتاه و موزونی است که به آن جینگِل یا «برندآوا» گفته میشود. نوشتن این نوع ترانهها واقعا هنر است، چون باید جذاب باشد و پیام مربوط به محصول را در ذهن مشتری تثبیت کند. وقتی صحبت از برندسازی شخصی میشود، لزوما انتظار ندارم به برندآوانیوس پول بدهید تا آهنگی جذاب برایتان بنویسد. بااینحال، از شما میخواهم بدانید که آوا میتواند بر حسب ماهیت کاری...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید
نیازهای عاطفی خانواده تان را در اولویت قرار دهید اولین بار با این جمله در کتابی بسیار زیبا به نام "پناهگاهی برای روح" اثر ویکتوریا موران، آشنا شدم. او به ما یادآوری می کند که مسائل به ظاهر مهم مانند...
چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟
چطور صحبت کردن را طولانی تر کنیم؟ در یک همایش شرکت کرده اید. هر کسی را که ملاقات می کنید از شما می پرسد" اهل کجا هستی؟" اگر در دو کلمه جواب بدهید که مثلا من اهل وینه موکا نوادا...
برندسازی شخصی: عناصر دیداری
برندسازی شخصی: عناصر دیداری تصویرها تاثیر قدرتمندی بر مخاطب میگذارند و استراتژیهای زیادی برای بهکارگیری رنگ، فونت و لوگو برای برندها وجود دارد: رنگ: برندهای شرکتی به شدت به رنگ وابستهاند. شما لوگوی برند شرکتها و بیشتر چیزهایی که میخرید را...
در فرآیند برنامهریزی، انتظار شکست را داشته باشید!
در فرآیند برنامه ریزی، انتظار شکست را داشته باشید! در بسیاری از موارد، در نیمه ی برنامه ریزی و تحلیل دقیق تصمیم گیرندگان به این نتیجه می رسند که با توجه به زمان یا منابع موجود و شرایطی که حاکمیت...
اثر مرکب: بکار گیری مربی ها
اثر مرکب: بکار گیری مربی ها پل جِی مایر یکی دیگر از مربیان من بود. پل در سال 2009 در 81 سالگی درگذشت. هر وقت فکر می کردم کاری را واقعا در سطح بالایی انجام می دهم، به ملاقاتش می...
چطور وارد یک جمع در حال صحبت شویم
چگونه به یک جمعیت فشرده نفوذ کنیم کسی که می خواهید با او صحبت کنید، «این چیه؟» به همراه ندارد؟ دایر کننده مجلس را هم پیدا نمی کنید که از روش «او کیه؟» استفاده کنید؟ از همه اینها بدتر شخصی...