شتاب بخشی در اثر مرکب: غیر منتظره باشید من به شکل ذاتی، آدم مخالفی هستم؛ می دانم. اگر به من بگویید دیگران چه کارهایی انجام می دهند، سر چه کاری اتفاق نظر دارند و چه کاری برای شان محبوب است، من معمولا عکس آن کار را انجام می دهم. اگر همه راست بروند، من چپ خواهم رفت. چیزهای معمولی، نتایج معمولی به بار می آورند. محبوب ترین رستوران مک دونالد است و محبوب ترین نوشیدنی، کوکاکولاست. اگر چیزهای عامه پسند...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.شتاب بخشی در اثر مرکب: فراتر از انتظارات ظاهر شوید
شتاب بخشی در اثر مرکب: فراتر از انتظارات ظاهر شوید اُپرا وینفری مشهور است به استفاده از این اصل. او با سخاوت و توانایی اش در زندگی کردن و کار کردن بالاتر از استانداردهای دیگران، ورای انتظارات دیگر ظاهر شده...
چطور یک گفتگو را زنده نگه داریم
چگونه یک گفت وگوی مرده را زنده کنیم هرگز از همکاران نپرسید: «آیا این گفت وگو برای تو هم خوبست؟» به کمک روش زیر به ذهن خود استراحتی بدهید. شما میتوانید گفت و گوی خود را با کسی که با...
برندسازی شخصی: تشکیل ارتباط برندها (۲)
برندسازی شخصی: تشکیل ارتباط برندها (2) همانطور که در مقاله قبلی برندسازی شخصی گفتم قصد دارم تا چند نمونه از مشهورترین برندهای جهان را، که به نظرم شما هم آنها را میشناسید، برایتان بگویم که چطور با مخاطبین هدفشان ارتباط عاطفی...
شتاب بخشی در اثرمرکب: نتایج تان را چند برابر کنید
شتاب بخشی در اثرمرکب: نتایج تان را چند برابر کنید من یک فرصت استثنایی و جذاب برای شما دارم. ما در این باره صحبت کردیم که چگونه رویه ها و رفتارهای ساده، در طول زمان مرکب می شوند و نتایج...
ارزیابی بیش از حدِ کارهای تان را کنار بگذارید!
ارزیابی بیش از حدِ کارهای تان را کنار بگذارید! بارها دیده ام مردم گرفتار این مشکل شده اند و خود را افرادی شکست خورده می دانند و با این طرز تفکر احساس پوچی و نارضایتی می کنند. با ارزیابی بیش...
چطور افراد را به هم معرفی کنیم
چطور افراد را به هم معرفی کنیم؟ مهم است هوای کسانی را که برای اولین بار به جمعی وارد میشوند داشته باشیم. «سوزان، مایلم تو را به جان اسمیت معرفی کنم. جان، ایشان سوزان جونز هستند.» راستی انتظار دارید این...