عمل کنید تا کنون شما یاد گرفتید که خواستن، آرزو کردن و امید داشتن هیچ کدام سر به جایی نمیبرند. نمیتوانید همینطور بنشینید و منتظر موفقیت بمانید. باید دست به کار شوید. باید از روی مبل بلند شده، به بیرون رفته و تمام چیزهایی که آرزویش را دارید، به واقعیت تبدیل کنید. انجام دادن و عمل کردن باید بهدنبال خواستن، باور داشتن، امید داشتن و برنامهریزی بیاید. جیم ران: «دلگرمی و تشویق به انجام کاری، بدون عمل کردن به آن، منجر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چطور بر لبان دیگران لبخند بنشانیم
چگونه لبخند بر لبانشان بنشانیم برخلاف حسن جوییهای کشنده، می توانید از شیوه های دیگری استفاده کنید که من اصطلاحا عنوان نوازشهای کوچک» را برای آن برگزیده ام. نوازشهای کوچک عبارات یا کلمات نوازشگر کوچکی هستند که در جریان گفت...
برندسازی شخصی: مشتریان آینده را نشانه روی کنید
برندسازی شخصی: مشتریان آینده را نشانه روی کنید پیش از این در قسمت «مشتری و محل کار آرمانیتان را تجسم کنید»، ویژگیهایی را آوردم که خودم دربارهی مراجع آرمانیام ترجیح میدادم و توصیه میکنم شما هم همین کار را بکنید....
در هدفگذاری موثر،اندیشه مثبت باید به دانستن مثبت تبدیل شود!
در هدف گذاری موثر، اندیشه مثبت باید به دانستن مثبت تبدیل شود! گاه از حاضران در جلسه می پرسم: "چند نفر در اینجا می خواهند درآمدشان را دو برابر کنند؟" کاملا معلوم است همه دستهای شان را بلند می کنند....
رسیدن به هدف، به این که شما چه میکنید، ارتباط ندارد
رسیدن به هدف، به این که شما چه میکنید، ارتباط ندارد اولین چیزی که پس از نوشتن اهداف بر روی کاغذ، به ذهن هر کسی میرسد؛ این است «حالا چه کار باید بکنم که به این اهداف دست یابم؟» متاسفانه...
کبوتر نامه بر خوش خبر باشید
كبوتر نامه بر احساسات خوش کبوتران نامه بر از یک سابقه تاریخی طولانی برخوردارند. گفته می شود که این کبوتران نامه بر تاکنون جان بسیاری را از مرگ نجات داده اند. گفته می شود در جنگ اول جهانی در نبرد...
برندسازی شخصی: شخصیت و ارزشها
برندسازی شخصی: شخصیت و ارزشها فیلتر بعدی برای کارفرماها، شخصیت و ارزشهاست: هردوی اینها باید با فضای کاری که کارفرما برای شما ایجاد کرده تناسب داشته باشد. شما دنبال کارفرمایی هستید که سبکش با شخصیت و ارزشهای شما جور باشد....