برندسازی شخصی: جاذبهی منطقی و عاطفی ایجاد کنید مخاطب هدف شما به دلایل مختلفی جذبتان میشود. در مقالات قبلی توضیح دادم صفات منطقی ویژگیهای قاطعانهای هستند که باعث اعتماد و تکیهی مردم به شما میشوند، در حالی که صفات عاطفی اغلب باعث میشوند مردم بهسمت شما بیایند. این صفات به جذب مخاطب هدفتان منجر میشوند. کسانی که به کار با شما علاقه دارند، اول میخواهند بدانند آیا شما توانایی انجام درست کار را دارید یا نه. این صفات منطقی ویژگیهایی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چطور نزدیک به نظر برسید
چگونه نزدیک به نظر برسید وقتی روبه روی یکدیگر سر یک میز نمی نشینید، باید جایگزینی برای صمیمیت و نزدیک بودن پیدا کنید. چگونه میتوانید در حالی که صدها کیلومتر با هم فاصله دارید صمیمیت و نزدیکی ایجاد کنید؟ چگونه...
برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید
برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید یکی از ترسناکترین توصیههای من این است که به کسی زنگ بزنید و دربارهی شرکتی خاص از او بپرسید. خودم اول اعتراف میکنم که این کار همهی ترسهای شما دربارهی طردشدن و همهی...
هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید
هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید به اهدافتان تعهد داشته باشید. اگر هماکنون تا جایی که توانستهاید پیش رفتهاید، باز هم میتوانید جلوتر بروید. همان چند گام بیشتر است که موفقیت را نصیب فرد میکند. همان ضرب...
رفتار دیگران را پیش بینی نکنید !
رفتار دیگران را پیش بینی نکنید ! این مشکلی معمول به خصوص در بین افراد خانواده است. وقتی کسی را خوب می شناسیم گرایش موذیانه ای داریم که فکر کنیم می دانیم "آن شخص در مورد چه چیز فکر می...
چه کنیم که در گفتگوی تلفنی جالبتر به نظر برسیم
چه کنیم که در گفت وگوی تلفنی جالب تر به نظر برسیم دوستی به نام تینا دارم که برای یکی از برنامه های خارج از برادوِی لباس تهیه می کرد. این برنامه از موقعیت چشمگیری برخوردار شد. میزان موفقیت به...
برندسازی شخصی: دربارهی مخاطب هدف خود تحقیق کنید
برندسازی شخصی: دربارهی مخاطب هدف خود تحقیق کنید وقتی مخاطب هدف خود را شناسایی کردید، باید تا جایی که میتوانید دربارهی آنها اطلاعات بهدست بیاورید. آگاهی، قدرت است. اگر دربارهی فهرست مخاطبین هدفتان خوب تحقیق کرده باشید، میتوانید با اعتمادبهنفس...