برندسازی شخصی : از همکاران راهنمایی بخواهید شاید این توصیه با مفهوم رقابت تناقص داشته باشد ؛ ولی یکی از منابع ارزشمند که می توانید داشته باشید همکاران شما هستند اگرچه ممکن است در برخی موارد رقیب شما هم محسوب شوند . ولی در اینجا به کمی سیاست نیاز دارید ، باید سعی کنید که رقیبان شما رقیب مستقیم شما نباشند . به عنوان مثال : ممکن است شما شخصی را پیدا کنید که همان کار شما را ارائه می...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : از برندتان دفاع کنید
برندسازی شخصی : از برندتان دفاع کنید هرچه موفق تر باشید ، دشمنانتان و بدخواهان شما بیشتر می شوند . بعضی از مردم فقط به این دلیل که کار خود را خوب انجام می دهید ، از شما بیزار می...
شرکت ها در دوران نظم نوین
شرکت ها در دوران نظم نوین شرکت های نظم نوین در صنایعی مانند تولید، پزشکی یا حتی فناوری فعالیت نخواهند کرد. قدرتمند ترین شرکت ها در زمینه ی آموزش و اطلاعات خواهند بود (به ویژه شرکت هایی که به افراد...
دو پدیده ای که ذهن فراهوشیار به آنها نیاز دارد
دو پدیده ای که ذهن فراهوشیار به آنها نیاز دارد ذهن فراهوشیار به دو پدیده نیاز دارد که معمولا در تمام مدت زندگی آن را به طور منظم تجربه می کنید. یکی "خوش اقبالی"، و "دیگری هم زمانی". هر چه...
دینامیت موفقیت: راضی کننده های مخفی
دینامیت موفقیت: راضی کننده های مخفی کتاب هایی که می خوانیم و اندیشه های ما بر سطح نیمه هوشیار ذهنمان تأثیر می گذارند. اما در کنار اینها، نیروهایی نامرئی نیز وجود دارند که می توانند دور از محدوده آگاهی و...
شناخت افراد کنترل گر : هرج و مرج کننده ها
شناخت افراد کنترل کننده : هرج و مرج کننده ها کنترل کننده برای این که قدرت یا دانشش را تحمیل کند چیزهایی را که درست کار می کنند حذف و چیزهایی پیچیده وبغرنج را جایگزین آنها می کندکه بد عمل...
برندسازی شخصی : بر ترستان از رقابت چیره شوید
برندسازی شخصی : بر ترستان از رقابت چیره شوید برندسازی شخصی برای این است که خود واقعی تان را به همگان نشان دهید . در این راه با ترس هایی مثل "اگر نتوانم رقابت کنم چه؟ اگر کسی این برند...