قدرت فروش: از گفتن "نمی دانم" نترسید بسیار مهم است که در طول گفتگو، اطلاعاتی را که مشتری به شما می دهد حفظ کنید و مطمئن شوید که می توانید مکالمه را با یک پس و پیش کردن کنترل کنید. مثال زیر را ملاحظه کنید: فروشنده: همانطوری که در اسلاید بعدی می بینید، در طول دو سال گذشته ما زمان تولید را در اجناس ابتدایی دبلیو دو جی، از چهارماه به سه ماه کاهش دادیم. همچنین با زمان پاسخگویی و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.نمود تخریب در پیش نویس
نمود تخریب در پیش نویس نمود تخریب شامل تمام رفتارهای بیرونی و درونی است که نمودی از احساسها و باورهای پیش نویس هستند. آنها رفتارهای قابل مشاهده تخیلات و تجربیات درونی بازگو شده توسط شخص را شامل می شوند. رفتارهای...
ساخت نام تجاری موستانگ Mustang
ساخت نام تجاری موستانگ Mustang هیچ صنعتی در دنیا، به اندازه ی صنعت خودرو، برای تبلیغات هزینه نمی کند. از میان سیزده بودجه ی سنگین تبلیغاتی امریکا در سال گذشته، هفت تای آنها مربوط به شورلت، دوج، تویوتا، فورد، نیسان...
تکنیک فروش : شروع مذاکره فروش
تکنیک فروش : شروع مذاکره فروش پس از طی مراحل مشتری یابی و یافتن مشتری نوبت به کار اصلی فروشنده که شروع مذاکره است، می رسد. طبق بررسی های انجام شده نتیجه فروش در دقایق اول مذاکره مشخص می شود....
از خوب به عالی: آزادی و مسئولیت درحیطه یک چارچوب
از خوب به عالی : آزادی و مسئولیت در حیطه یک چارچوب یک خلبان را تصور کنید. او وارد کابین می شود که تعداد زیادی کلیدهای پیچیده و ابزارهای پیشرفته در آنجا وجود دارد. وقتی مسافران ساک های خود را...
دینامیت موفقیت: تبدیل تهدیدها به فرصت ها
دینامیت موفقیت: تبدیل تهدیدها به فرصت ها در ۱۹۲۹، خیابان میشیگان شمالی در شیکاگو منطقه ای که امروزه بسیار جذاب است در حال از بین رفتن بود. ساختمان های زیادی خالی از سکنه بود و کمتر ساختمانی وجود داشت که...
خانه ی شما منعکس کننده ی باطن شماست (۲)
خانه ی شما منعکس کننده ی باطن شماست (2) آشپزخانه این فضا بیشترین پتانسیل را برای به هم ریخته شدن دارد؛ چرا که، جابه جایی وسایل در آشپزخانه به مراتب بیشتر از هر جای دیگری است. ظروفی که از آنها...