ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
379 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : با درک درست پیشامدها به اهدافتان برسید

سال ها قبل، «پل ریموند»، معاون بانک ملی آمریکا که خدماتی را در زمینه وام به مشتریان ارائه می داد برای آنها کتاب «چرخه های اقتصادی» را فرستاد. بسیاری از افرادی که کتاب را خواندند، به ثروت رسیدند. آنها معنای چرخه های پولی و مالی را فهمیدند. حتی برخی از آنها آن قدر ثروتمند شدند که در اثر نوسانات و اختلالات چرخه اقتصادی، هرگز ضرری را متحمل نمی شدند.

«ادوارد دیوی»، نویسنده این کتاب و مدیر سازمان مطالعات نوسانات اقتصادی در آمریکا می گوید که هر ساختار زنده مثل انسان، شغل یا حتی یک ملت، به سمت بلوغ حرکت می کند، بالغ می شود و بعد می میرد.(این یک چرخه است) اما آنچه مهم است، راه حلی است که ارائه داده است. بدین صورت که افراد در هر کجای این چرخه قرار گیرند، می توانند کاری برای آن انجام داده و تغییرات موفقیت آمیزی را به آسانی صورت دهند. نتیجه این است که با بالا بردن اطلاعات قبل از عمل کردن می توان به هدف مورد نظر رسید و ثروتمند شد.

او روند رو به پایین را پیش بینی کرد و برای بالا رفتن آماده شد

در اواخر ۱۹۵۷ در آمریکا کسادی شدیدی بر اقتصاد حاکم شد. صاحب یک شرکت کوچک که سود چندانی هم نداشت در این اوضاع بد پیشرفت چشمگیری داشت. سازمان تحت مدیریت او به خاطر داشتن نگرش ذهنی مثبت و تصمیم گیری درست توانست فعالیت خود را ادامه دهد.

در پایان ۱۹۵۸، سود شرکت او نسبت به سال قبل حدودا ۳۰% بیشتر شده بود. گاهی چرخه ای که مشکل دارد، برای کل کشور و جامعه، خطرآفرین نیست. شاید تنها بر مشاغل کوچک تر و بعضی مشاغل بزرگ هم اثر بگذارد که این مشکل هم قابل پیش بینی و حل است.وقتی به رشد مداوم شرکت های آمریکایی می نگریم در می یابیم که در شرایط طبیعی، هر کدام از آنها باید بالغ شوند و نهایتا بمیرند. اما این طور نیست. برای مثال، شرکت ای.آی. دوپونت دو نیمورز، یکی از همین شرکت هاست.

آنها مشکل را با زندگی تازه، خون تازه، عقاید تازه و فعالیت های تازه حل کردند

لازم به گفتن نیست که شرکت دوپونت همچنان به توسعه و رشد ادامه می دهد. اما دلیل این موفقیت چیست؟ چرا این شرکت، تابع قانون طبیعی بلوغ و مرگ نبوده است؟ “علت این است که دوپونت، مشکلات را با زندگی تازه، خون تازه، عقاید تازه و فعالیت های تازه حل کرده است.”

افراد اداره کننده این شرکت، هنگام رویارویی با مشکلات، از نگرش ذهنی مثبت بهره می برند. آنها به تحقیقات ادامه می دهند و همواره در حال کشف هستند. هر سال، محصول تازه ای را تولید می کنند و به کیفیت محصولات قبلی می افزایند. آنها خونی تازه را به مدیریت خود تزریق کرده اند و همچنان در حال مطالعه و کشف راه های جدید فروش هستند. از موفقیت آنها درس بگیرید! صاحبان مشاغل کوچک یا حتی شما هم می توانید مطالعه و آزمایش کنید.

“می توانید اصولی را که این شرکت های بزرگ استفاده کرده اند، در زندگی خود به کار بگیرید. می توانید رشد کنید و خون تازه، زندگی تازه، عقاید تازه و فعالیت های تازه را در پیش بگیرید. می توانید سیر نزولی را به سیر صعودی تبدیل کنید. می توانید متفاوت باشید. وقتی دیگران در حال سقوط هستند، می توانید صعود کنید. بسیاری از داستان هایی که تا به اینجا خواندید و بعد از این هم خواهید خواند، می گویند: «اگر مشکلی دارید، خوب است! و خیلی خوب تر است اگر یاد بگیرید که چطور می توانید از شکست و بدبختی برای رسیدن به منافع بالاتر بهره ببرید.»”

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *