حادثه ی نافرجام IBM PC ؛ روشن شن موتور روابط عمومی در مبحث گسترش خطی یک نام تجاری گفتیم که ، این کار پتانسیل روابط عمومی را تضعیف می کند، اما در مورد کامپیوتر های شخصی آی بی ام، این مورد فرق می کند. چیزی که باعث روشن شدن موتور اطلاع رسانی در مورد این محصول شد، این بود که آنها اولین کامپیوتر شخصی شانزده بیتی را به بازار عرضه کردند. این دستاورد آنقدر مهم بود که نام ضعیف گسترش...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بهانه بی بهانه : ساختار شخصیت
بهانه بی بهانه : ساختار شخصیت روان شناسی شخصیت شامل سه بخش وجودتان می شود: ایده آل فردی شما، تصویر فردی شما و عزت نفس شما. ایده آل فردی شما: ایده آل فردی شما همان بخشی از ذهن تان است که...
برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی (۲)
برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی (۲) آیکون های مربوط به رسانه های اجتماعی: آیکون ها را در جایی از وبلاگ تان قرار دهید تا دنبال کردن مطالب شما در فضاهای دیگر برای مخاطبانتان آسان باشد. البته باید به این نکته...
ذهن ناخودآگاه و مدیریت زمان
ذهن ناخودآگاه و مدیریت زمان عادت های مدیریت زمان، انتخابی هستند. شما می توانید با کفایت بودن یا بی نظم بودن را انتخاب کنید. شما می توانید روی با ارزش ترین وظایفتان تمرکز کنید یا اینکه وقتتان را به اموری...
نظریه انحراف مسیر در زمینه انعطاف پذیری
نظریه انحراف مسیر در زمینه انعطاف پذیری در زمینه ی انعطاف پذیری نکته ی دیگری هست که باید به آن توجه داشته باشید. بوکمینستر فولر، فیلسوف، آن را نظریه "انحراف مسیر" نامیده است. دکتر رابرت رونستاد، استاد دانشگاه بابسون، آن...
تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (۱)
تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (۱) از هر زاویه ای که به موضوع نگاه کنید، جوهره ی متقاعد سازی اعتبار است. اعتبار از دو راه به دست می آید. یکی رفتار و شخصیت فروشنده و دیگری...
قدرت فروش : انواع مشتری (۱)
قدرت فروش: انواع مشتری (1) مشتریان سلطه گر افراد پرخاشگر، خود رای و چالش برانگیز هستند. آنها صحبت های شما را قبول ندارند و خواستار شواهد و مدارک به صورت آماری، نموداری و ترسیمی برای ادعاهای شما هستند. برای مذاکره...