ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
423 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : ساختار شخصیت

روان شناسی شخصیت شامل سه بخش وجودتان می شود: ایده آل فردی شما، تصویر فردی شما و عزت نفس شما.

ایده آل فردی شما: ایده آل فردی شما همان بخشی از ذهن تان است که از ارزش ها، فضائل، ایده آل ها، اهداف، آرمان ها و تصور شما از بهترین ویژگی هایی که می توانید داشته باشید، تشکیل می شود. به عبارت دیگر ایده آل شما از ارزش هایی تشکیل شده است که بیشتر از ارزش های دیگر آنها را در دیگران تحسین می کنید و بیشتر از همه دوست دارید که از آنها برخوردار باشید.

مهم ترین بخش ایده آل فردی شما در واژه «وضوح» خلاصه می شود.

افراد برتر کسانی هستند که در مورد اینکه چه کسی هستند و چه چیزی را باور دارند کاملا واضح عمل می کنند.

ارزش هایی که این افراد باور دارند و مسائلی که از آنها طرفداری می کنند فوق العاده روشن و واضح است. آنها گیج نمی شوند و بلاتکلیف نمی مانند. وقتی قرار باشد تصمیمی بگیرند که ارزشی در آن مطرح باشد بسیار قاطع عمل می کنند. از طرف دیگر افراد ضعیف و مردد، در مورد ارزش هایشان مبهم عمل می کنند.

آنها در هر موقعیتی یک تصور مبهم از درست و غلط دارند. در نتیجه راه حداقلِ مقاومت را بر می گزینند و از عامل سرعت و سادگی استفاده می کنند. آنها کاری را انجام می دهند که به نظرشان سریع ترین و راحت ترین راه برای رسیدن به چیزی باشد که در کوتاه مدت می خواهند و به عواقب رفتارهایشان توجه کمی می کنند یا اصلا توجه نمی کنند و نگران نیستند.

تکامل شخصیت: در زیست شناسی، گونه های حیات از ساده ترین تا پیچیده ترین نوع تقسیم بندی می شوند. از پلانکتون های تک سلولی گرفته تا گستره پیچیده حیات و انسان ها. انسان ها نیز به همین ترتیب می توانند در طیف های مختلف قرار گرفته و از انواعی که کمتر تکامل پیدا کرده اند تا انواعی که تکامل بیشتری پیدا کرده اند تقسیم بندی شوند. پایین ترین نوع انسان ها آنهایی هستند که هیچ ارزش، فضیلت یا شخصیتی ندارند. این افراد همیشه به دلیل اینکه به دنبال کسب رضایت آنی هستند راه حداقل مقاومت و عامل سرعت و سادگی را به کار می گیرند.

“در بالاترین سطوح تکامل نسل بشر زنان و مردانی وجود دارند که صداقت کامل دارند؛ کسانی که هرگز صداقت و شخصیت شان را با چیزی معامله نمی کنند چه آن چیز ضرر مالی باشد، چه درد باشد و چه مرگ.”

جورج واشنگتن به خاطر صداقت خود شهرت دارد. و این صداقت را در همان داستانی نشان داد که در آن اعتراف کرده بود که درخت گیلاس را قطع کرده است. به همین ترتیب پایه گذاران ایالت متحده آمریکا برای امضای بیانیه استقلال نوشتند: «ما بدین وسیله به زندگی، ثروت و شرافت مقدس مان قسم می خوریم».

فرانسیس فوکویاما که یک فیلسوف است در کتاب خود که «اعتماد: فضائل اجتماعی و ایجاد ثروت و رفاه» نام دارد به این نکته اشاره کرده است که جوامع کل جهان را می توان به دو دسته تقسیم کرد: «جوامع با اعتماد بالا» و«جوامع با اعتماد پایین».

او همچنین می گوید جوامعی که بالاترین حد اعتماد در آنها وجود دارد یعنی جوامعی که صداقت در آنها مورد تحسین، تشویق و احترام قرار می گیرد، جوامعی هستند که قوانین در آنها بیشتر از جوامع دیگر رعایت می شود و جوامع آزاد و مرفهی محسوب می شوند. در سوی دیگر این طیف اجتماعی، جوامعی قرار دارند که ظلم، دزدی، عدم صداقت و فساد در آنها موج می زند. تک تک این جوامع بدون استثنا غیردموکراتیک و فقیر هستند.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *