برندسازی شخصی : ویدیو و پادکست یکی از تازه ترین ابزار برندسازی شخصی ویدیو است. ویدیو می تواند قدرتمندترین ابزاری باشد که برای ایجاد رابطه با افراد، در دنیای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. ویدیو این امکان را می دهد که شما ارتباط کاملی برقرار کنید، این امکان در دنیای مجزای جایش خالی بود. "کاترین فنل Katherine Fennel" بنیان گذار "VideoBio" می گوید: برای استفاده از ویدیو، جعبه ابزاری از چند ویدیو رادر نظر بگیرید که برند شما را...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بهانه بی بهانه : پذیرش مسئولیت و کنترل
بهانه بی بهانه : پذیرش مسئولیت و کنترل میان پذیرش مسئولیت و میزان کنترلی که حس می کنید بر زندگی تان دارید رابطه مستقیمی وجود دارد. این یعنی هرچه بیشتر مسئولیت قبول کنید حس کنترل بیشتری را تجربه خواهید کرد....
برندسازی شخصی : ظاهر خبرنامه
برندسازی شخصی : ظاهر خبرنامه ظاهرخبرنامه ی شما مهم است، اینکه خبرنامه در چه قالبی باشد. از همین رو شما می توانید از قالب آماده استفاده کنید که آسان است، یا می توانید قالبی را انتخاب کنید و به سلیقه...
قدرت زمان : اصول اساسی برای تعیین هدف (۲)
قدرت زمان : اصول اساسی برای تعیین هدف (2) مرتب هدفهایتان را به خودتان تلقین کنید برای رسیدن به اهداف، تکنیکی وجود دارد که تکنیک تلقین استاندارد نامیده می شود. برای استفاده از این شیوه باید یک دسته کارت هفت...
تکنیک فروش : هنر خوب گوش دادن
تکنیک فروش : هنر خوب گوش دادن بین ساکت بود و خوب گوش دادن تفاوت بسیاری است. شما باید به مشتری نشان دهید که به صحبت ها او کاملا گوش می دهید. از این رو نباید مشغول کاری باشید مثل:...
از خوب به عالی : نه فقط شرایط مطلوب
از خوب به عالی : نه فقط شرایط مطلوب دانستن این نکته که در حرکت تدریجی چرخه ی رشد تا به حرکت درآمدن کامل آن، همیشه مجموعه ی شرایط مطلوب نیست، واجد اهمیت است. افرادی که می گویند: "ما با...
دینامیت موفقیت : یاد بگیرید اهدافتان را تنظیم کنید
دینامیت موفقیت : یاد بگیرید اهدافتان را تنظیم کنید چهار نکته مهم را باید در ذهن داشته باشید: ١- هدفتان را بنویسید، چون به این ترتیب، تفکرتان را شفاف می کنید. حین نوشتن، قدرت تفکر، خیلی راحت تر بر حافظه...