دینامیت موفقیت : حس گناه و توجه به دیگران توجه به دیگران، عاملی است که هریک از ما باید آن را در درون خود ایجاد کنیم. یک نوزاد، توجه اندکی به آسایش دیگران دارد و هر چه می خواهد باید همان لحظه برایش فراهم شود. اما به تدریج که بزرگ تر می شود، می فهمد که دیگران هم وجود دارند و باید یاد بگیرد که به آنها توجه کند. اما خودخواهی، یکی از ویژگی های عمومی افراد است که تنها...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی محتوایی : معیارهای نوجویان
بازاریابی محتوایی : معیارهای نوجویان Lead generation metrics معیارهای نوجویان، به شما کمک می کند که به این سوال پاسخ دهید: هر چند وقت یک بار، این محتوا باعث رهبری می شود؟ در اینجا، معیارهایی راجع به این دسته قرار...
بهانه بی بهانه : همیشه حق با مشتری است
بهانه بی بهانه : همیشه حق با مشتری است هر هفته با تاجرهایی صحبت می کنم که از سطح فروش و سودآوری سازمان خود ناراضی هستند. آنها اصرار دارند که محصولات و خدمات شان عالی است و مردم باید بیشتر...
قدرت زمان : ۵ پرسش برای تعیین اولویت ها
قدرت زمان : 5 پرسش برای تعیین اولویت ها پنج پرسش کلیدی وجود دارد که اگر مرتب آن ها را با خودتان مطرح کنید می توانید مطمئن شوید که روی مهم ترین کارهایتان تمرکز کرده اید و دارید بهترین کار...
زبان بدن : عبور از مرزهای فرهنگی (۳)
زبان بدن : عبور از مرزهای فرهنگی (3) رعایت قانون ممنوعیت تماس اگرچه بسیاری از کشورهای خاور دور، مردم از طریق دست دادن با هم سلام و احوال پرسی می کنند، ژاپنی ها نسبت به تماس بدنی غیر رسمی نوعی...
دینامیت موفقیت : احساس گناه
دینامیت موفقیت : احساس گناه آیا احساس گناه می کنید؟ خوب است. اما باید از شر آن راحت شوید. هر شخصی، خوب یا بد، ممکن است گاهی احساس گناه کند. این احساس، ناشی از ندایی درونی است که همان وجدان...
دزد زمان تان را پیدا کنید (۱)
دزد زمان تان را پیدا کنید (1) این فقط اطرافیان تان نیستند که وقت شما را می دزدند. ساختار شخصیتی خودتان در این رابطه نقش بسیار پر رنگ تری از آنچه تصور می کنید دارد. در اینجا چند مورد از...