ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۲
389 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : به چالش کشیدن فرضیات خود

اکثر ایده های تجاری با موفقیت مواجه نمی شوند. حداقل در شکل اولیه خود این طور هستند. پیتر دراکر می گوید:

«ریشه هر شکستی در فرضیات اشتباه است.»

یکی از دلایل بزرگ شکست تجاری این است که صاحبان بنگاه های تجاری با مدیران آنها به فرضیاتی تکیه می کنند که مورد آزمایش قرار نگرفته اند. مثلا آنها تصور می کنند که یک کالا یا خدمات در مقایسه با بقیه عالی است. آنها تصور می کنند که می توانند به مقدار و تعداد کافی از آن محصول یا خدمات را بفروشند. و از این راه سودی نیز کسب کنند. و باز هم تصور می کنند که سود حاصل آن قدر قابل ملاحضه خواهد بود که سرمایه گذاری زمانی و مالی مربوطه از هر نوع استفاده دیگری از همان وقت و پول، جذاب تر خواهد بود.

پیش از اینکه هر نوع تعهد غیر قابل فسخی داده شود همه این تصورات و فرضیات باید مورد آزمایش قرار بگیرند. بر اساس آمار بنیاد کافمن که در زمینه کارآفرینی فعالیت می کند ۹۵ درصد کارآفرین ها و صاحبان بنگاه های تجاری کوچک در آمریکا هر سال کمتر از ۵۰ هزار دلار درآمد دارند. چرا این طور است؟ دلیلش این نیست که آنها انرژی، هوش یا توانایی کسب پول بیشتری را ندارند.

همین که یک فرد شجاعت و درایت لازم برای آغاز یک تجارت جدید را داشته به این معنا است که استعدادهای طبیعی آن فرد بالاتر از حد معمولی است. دلیل اینکه تعداد زیادی از کارآفرین ها دستاوردهای کمی دارند و شکست می خورند این است که انضباط ندارند. آنها برای اینکه تک تک جنبه های یک تجارت را پیش از شروع آن به دقت مورد مطالعه قرار بدهند انضباط ندارند. آنها برای اینکه فرضیات و تصورات خود را به آزمایش بگذارند و عجولانه قضاوت نکنند و بیهوده برای رسیدن به بهترین نتیجه امیدوار نباشند انضباط ندارند. اجازه ندهید این اتفاق برای شما هم رخ بدهد.

مشتری ایده آل خود را شناسایی کنید

برای شناسایی و تعیین مشتری ایده آل خود به انضباط نیاز دارید. مشتری ایده آل یعنی فردی که می تواند و می خواهد محصولات و خدمات شما را به مقدار و تعداد کافی و به قمیتی که برای شما به صرفه باشد خریداری کند. شما به انضباطی بر اساس آزمون و خطا و استقامت نیاز دارید تا نوعی برنامه بازاریابی ایجاد کنید که جریان باثبات و قابل پیش بینی از مشتری های جدید تجاری برایتان ایجاد کند. برای اینکه به صورت موثری بازاریابی کنید باید در مورد امتیاز رقابتی و پیشنهاد فروش منحصربه فرد خود شفاف عمل کنید:

محصول یا خدمات شما چه ویژگی دارد که به نسبت محصولات و خدمات مشابهی که امروزه عرضه می شوند برای مشتری بهتر و ارزشمندتر است؟ شما به انضباط نیاز دارید تا یک سیستم کامل فروش را از ابتدا تا انتها ایجاد کنید که مشتری های واجد شرایط را به مشتری های پر و پا قرص تبدیل کند. عجیب است که تعداد زیادی از افراد فکر می کنند که محصولات و خدمات شان خود به خود به فروش می رسند. چه یک سیستم فروش برتر داشته باشند و چه نداشته باشند؟

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *