وعدهی تو خالی ندهید! وقتی میخواهید هدفتان را مشخص و نهایتاً پیام تبلیغاتیای براساس آن طراحی کنید، از خود بپرسید چرا مردم باید این کالا را انتخاب کنند. با پاسخ دادن به این سؤال است که مطمئن میشوید مردم کالای شما را به دیگر کالاهای رقیب ترجیح میدهند. در نوشتن پیام تبلیغاتی، دقت کنید بیش از حد وعده و وعید ندهید. قول دادن در مورد کاری که نمیتوانید انجام دهید یا مکان راحتی که با قیمت پایین فراهم شدنی نیست،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ای کاش وقتی ۲۰ ساله بودم میدانستم
برای یافتن کتابی در زمینهی روانشناسی و مدیریت به کتابفروشیهای خیابان انقلاب سری زدم. ناگهان در قفسهی کتابها چشمم به کتابی تحت این عنوان (( ای کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم )) افتاد. به جرأت میگویم که تنها دلیل...
نرم افزار Note در محیط Android Studio – قسمت چهارم
سلام در این قسمت از نرم افزار Note، با نحوه نمایش، ویرایش و حذف Note آشنا می شویم. که با کیک یا لمس طولانی هر ردیف از لیست برای انجام ویرایش و حذف از Context Menu استفاده کرده که نحوه...
چگونه استعداد کارکنان خود را پیدا کنیم؟
چگونه استعداد کارکنان خود را پیدا کنیم؟ هر انسانی دارای تواناییهایی است. در توانمندسازی، مدیران باید بتوانند استعدادهای افراد را مشخص نمایند. برای این منظور روشهای زیر میتواند سودمند واقع گردد: ۱.سوال کردن؛ افراد ممکن است از صحبت دربارۀ خود...
چه موقع عدم قاطعیت بهتر از قاطعیت است؟
چه موقع عدم قاطعیت بهتر از قاطعیت است؟ در مطلب زیر با چند مثال توضیح دادیم که گاهی اوقات با عدم قاطعیت نتایج بهتری خواهیم گرفت، که قابل تعمیم به سازمانها و افراد در موقعیتهای متفاوت است. اول: وقتی احساس...
چگونه احساس مهم بودن را در کارکنان ایجاد کنیم؟
چگونه احساس مهم بودن را در کارکنان ایجاد کنیم؟ هرکس نیاز دارد احساس کند فرد مهمی است. در گذشته مدیران با تحقیر کارکنان کارها را به انجام میرسانند. در حالی که امروزه این روند دگرگون شده است. مدیران به طرق...
پنج باور در یادگیری و آموزش کارکنان
پنج باور در یادگیری و آموزش کارکنان ۱. قبول این واقعیت که هر فرد میتواند یاد بگیرد: با قبول چنین اصلی، اعتقاد به این باور نادرست که به کارمندان مُسن و آمادۀ بازنشستگی، نمیتوان مهارتهای شناختی، هیجانی و رفتاری خاصی...