ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۱
۵ دیدگاه
1,038 بازدید

چه مدیر ارشد یک شرکت باشید، یا رئیس یک قسمت، یا مدیر میانی، نمی‌توانید بدون تشویق و قدردانی از پس کارتان بر بیایید. البته کارمندان شما برای انجام یک مسئولیت خاص حقوق می‌گیرند. اما اگر آن‌ها مسئولیت را با سرعت انجام دهند، که از حد توقع‌تان فراتر باشند، با هزینه‌ی کمتری کار کنند، یا هر کار دیگری انجام دهند که آن‌ها را شاخص کند، باید از موفقیت‌شان قدردانی کنید. وگرنه خود را در معرض خطر از دست دادن اعضای تیم‌تان...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

نقش مدیر در توازن کار و زندگی شخصی

توازن میان کار و زندگی شخصی چیزی نیست که به خودی خود اتفاق بیفتد. باید برای به دست آوردن آن دست به کاری بزنید، و در جایگاه مدیر، کارکنان را تشویق کنید تا آن‌ها پیگیر موضوع باشند. اما اول از...

۱۳۹۶/۱۱/۰۱
1,053 بازدید

اهمیت طراحی فضای کاری

مطالعات نشان می‌دهد که طراحی فضای کار در موفقیت شرکت مؤثر است. فضای فیزیکی شرکت حتی بر توانایی شما در نگه داشتن نیروهای حاضر و جذب نیروهای جدید مؤثر است. اینکه در این مطالعات دریافته‌اند، کارکنان می‌خواهند در فضایی روشن...

۱۳۹۶/۱۱/۰۱
921 بازدید

کار و تفریح ؟

آیا واقعاً می‌شود این دو با هم سازگار باشند؟ البته که می‌شود! اجرای هر یک از ایده‌های کم هزینه برای تفریح کارکنان، می‌تواند روحیۀ گروه را برانگیزاند. خوش گذراندن با کارکنان حتی خلاقیت را هم بیشتر می‌کند؛ یک سرمایه‌گذاری واقعی...

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
694 بازدید

آیا این فرد مناسب کار شماست یا نه؟

پیدا کردن کارکنان خوب کار ساده‌ای نیست. پس از حذف همه کاندیداهایی که واجد شرایط نبودند، باید دریابید آیا متقاضیان دیگر می‌توانند واقعاً از پس کار برآیند، یا خیر. اما حتی اگر از این امتحان هم گذشتند، به طور اتوماتیک...

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
872 بازدید

ایجاد انگیزه در کارکنان

در هر فردی با یک چیز خاص می‌‌‌توان انگیزه ایجاد کرد. به عبارت دیگر ایجاد انگیزه در افراد، متفاوت است. البته پول یک رکن مهم و اساسی است. افراد بسیاری وجود دارند که نمی‌توانند به صورت رایگان کار کنند. اما...

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
1,043 بازدید

اگر می‌گویید کاری را انجام می‌دهید، آن را انجام دهید

گفتن اینکه کاری را انجام می‌دهید و سپس به تعهد خودتان احترام نگذارید، به راحتی اعتماد دیگران را نسبت به شما سلب می‌کند. در واقع این کار درستی نیست. زیرا ممکن است این کار شما، اطلاعاتی را که همکارتان تا...

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
876 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.