همهی کارکنان باید بدانند که مدیرشان آنها را حمایت میکند. شما باید در کنار کارکنانتان باشید، مخصوصاً در موقعیتهای پراسترس. گاهی اوقات لازم است خودتان وارد عمل شده و کمک کنید همه چیز به خوبی انجام شود. خندیدن بخندید. حالت جدی به خود نگیرید. خندیدن به کاهش استرس شما و کارکنانتان به خوبی کمک میکند. شوخطبعی در جهت رشد و ترقی به مدیریت ارشد کمک میکند. به علاوه، حس خوب شوخطبعی به شما در ایجاد تفاهم و جلب اعتماد کارکنان...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه برای یک مصاحبهی استخدامی آماده شوم؟
وقتی در جلسهی مصاحبهی استخدامی شرکت میکنید، خود را در معرض موقعیتی قرار میدهید تا مصاحبهکننده به ارزیابی شما بپردازد. بنابراین، شما باید توانمندیهای خود را در معرض قضاوت قرار دهید و همانند فروشندۀ یک کالای باارزش، فرصتی را فراهم...
طوفان فکری چگونه کارآمد میشود؟
طوفان فکری زمانی ایجاد میشود که شما یک گروه از افراد را برای فکر کردن، گردهم آورید و راهحلی را که از ایدههای دیگران به دست میآید ارائه دهید. این امر اغلب با تلاشهای خلاقانهی ناب همراه است. آیا کارمند...
جهتدهی کارمند جدید
در برنامهی جهتدهی کارکنان جدید(برای خوشامدگویی و معرفی)، چه طولانی و برنامهریزی شده باشد، چه معرفی کوتاه همکاران و گشت کوتاهی در محیط کار را شامل شود، باید اطمینان حاصل کنید آنها احساس راحتی و رضایت میکنند. اگر محل کار...
رمزگشایی زبان بدن
یکی از فنونی که مدیران باید با آن آشنا باشند زبان بدن است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام سخنرانی فردی آن را غیرقابل اعتماد پیشبینی کنید و نخواهید به ادامهی حرفهایش گوش بدهید؟ این معمولاً به دلیل...
پنج کاری که مدیران نباید انجام دهند
به نظر میرسد هرکسی ایدههایی برای ایجاد انگیزه در کارکنان دارد. اما بعضی چیزها هرگز باعث ایجاد انگیزه در کارکنان نخواهند شد و در واقع بیانگیزگی هم ایجاد میکنند. در زیر لیستی از عوامل ایجاد بیانگیزگی ارائه شده است: هرگز...
کمی استرس خوب است، اینطور نیست؟
کارشناسان، استرس را به عنوان پاسخی فیزیولوژیکی به عوامل استرسزا تعریف میکنند. به بیان دیگر، استرس به معنی نحوهی واکنش بدن شما(روانی، احساسی، جسمی) به سختیها و فشارهای زندگی است. حتی وقایع شاد و خوشحالکننده نیز استرس ایجاد میکنند. یک...