ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
895 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

بسیاری از رفتارهای یک سازمان، حول نزاکت و ادب می‌چرخند. متأسفانه در محیط‌های کاری پرمشغله و پرفشار، احتمال دارد که این آداب رعایت نشوند.

آنچه در زیر می‌خوانید، فهرستی از قوانین کلی آداب و معاشرت اداری است. به عنوان یک مدیر شما باید تمام وقت این خطوط راهنما را تمرین کنید و به علاوه لازم است این توصیه‌ها را با تمام کارکنان خود در میان بگذارید.

۱. به همه، از رئیس شرکت گرفته تا کارکنان ساعتی، رفتارهای مؤدبانه و محترمانه را آموزش دهید.

۲. هرگز فکر نکنید که دیگران نسبت به شما مشغله و استرس کمتری دارند.

۳. هنگامی که کارکنان برای کسب اطلاعات نزد شما می‌آیند، به آن‌ها احترام بگذارید.

۴. وقت‌شناس باشید.

۵. در جشن‌ها شرکت کنید.

۶. اگر در کارکردن با کامپیوتر مهارت‌هایی دارید، به دیگران فخر نفروشید.

۷. به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید.

۸. هنگامی که همکارانتان در حال کار روی یک پروژه‌ی مهم هستند، حواسشان را پرت نکنید.

۹. بهترین حالت این است که به همه‌ی تماس‌ها پاسخ دهید و هر ایمیلی را نیز ظرف ۲۴ ساعت جواب دهید.

۱۰. هرگاه در حال ارسال یک پیام صوتی، ایمیل یا … هستید، همیشه شماره تلفن، زمان تماس و دلیل تماس را ذکر کنید.

۱۱. پیام‌های صوتی خود را به صورت واضح و مختصر ارسال کنید.

۱۲. تماس‌های شخصی خود را در یک مکان عمومی مانند استراحتگاه جواب ندهید.

۱۳. مراقب شوخی‌هایتان باشید.

۱۴. هرگز به کامپیوتر کسی دست نزنید، حتی اگر قصد کمک داشته باشید، مگر اینکه اجازه بگیرید یا دستور این کار را داشته باشید.

۱۵. لباس شما باید مطابق با قانون نوع پوشش شرکت‌تان باشد.

۱۶. وقتی با کسی گفتگو می‌کنید، از صحبت درباره‌ی موضوعاتی مانند قومیت، مذهب و یا سیاست که ممکن است ایجاد سوء تفاهم و ناراحتی کند، بپرهیزید.

۱۷. افراد را با اسمشان صدا بزنید، از واژه‌هایی مانند ((عزیزم)) که برخلاف عرف و شرایط کار است استفاده نکنید.

۱۸. اگر کار شخصی دارید، در زمان استراحت به آن بپردازید.

۱۹. مسائل شخصی خود را وارد کارتان نکنید.

۲۰. اگر دچار سرماخوردگی یا هر بیماری واگیرداری هستید، سرکار نروید.

۲۱. در مورد هر چیز کوچکی شکایت نکنید.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “اگر همه اینگونه رفتار کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟”

  1. مهمان گفت:

    باز هم مطالب وبسایت شمارو پیگیری و استفاده خواهم کرد موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *