فرهنگ جمعی را بشناسید. هر موسسه، شرکت، صنعت، یا حتی دفتر و اداره ی کوچکی دارای فرهنگ است. دانستن آن فرهنگ به شما حد و مرز می بخشد و کلیدی برای موفقیت است. فرهنگ، یعنی چگونگی انجام کار توسط افراد. این فرهنگ گاهی توسط شرکت، راهبری می شود. در اغلب اوقات به وسیله ی مردم آفریده می شود و به صورت ذاتی بدون طرح و استراتژی به وجود می آید. اگر این فرهنگ را نشناسید یا در بکارگیری آن با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی ویروسی (ارزش کاربردی ۴)
قانون 100 یکی دیگر از عناصری که روی ارزش کاربردی اثر می گذارد، نوعِ گفتن شان است. بعضی پیشنهادها با پول گفته می شوند، به شان می گویند تخفیف های مطلق (5 دلار یا 50 دلار تخفیف). بقیه ی پیشنهادها...
انگیزه های دیگران را درک کنید.
انگیزه های دیگران را درک کنید. چه چیزی شما را بر می انگیزد؟ می دانیم که شما یک بازیگر قانون هستید؛ صادق ، سخت کوش، ساعی، پرشور، موفق و خودجوش. شما هر کاری را با این اراده که بهترین باشید،...
تمرکز روی نتیجه
تمرکز روی نتیجه زندگی مانند ماز است و راه دستیابی موفقت آمیز به هدف می تواند پر از کوچه های بن بست باشد. اما چطور جلوی ناامیدی را می گیرید؟ با تمرکز روی نتیجه ی دلخواه. بعضی وقت ها، وقتی...
جمعه ی سیاه!
جمعه ی سیاه! جمعه ی سیاه(Black Friday)، آخرین جمعه ی ماه نوامبر است که برای تشویق خریداران به خرید های زیاد شکل گرفته است. در این روز بسیاری از مراکز خرید و مال ها با ابزارهایی همچون توئیتز آپ، اطلاعات...
کینِسیک: دسته بندی حرکات
کینِسیک: دسته بندی حرکات مردم شناس آمریکایی، ری بردوسیل، یکی از بنیان گذاران علم رفتار غیر کلامی بود. او نام این شکل از ارتباط را کینِسیک(kinesics) گذاشت که از کلمه ی یونانی "حرکت" می آید؛ زیرا به حرکت بخش های...
حمایت، روابط و دوستی های خود را رشد دهید.
حمایت، روابط و دوستی های خود را رشد دهید. اگر شما بر کارهای دیگران سرپوش نمی گذارید، پس فایده ی شما برای آنها چیست؟ ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم و اطرافیان از ما انتظارات زیادی دارند. می خواهند...