در زمان درگیری سوال طرح کنید شما در جلسه ای حضور دارید و اوضاع رو به وخامت است. رئیس جلسه هم نمی تواند به خوبی اوضاع را کنترل کند. "استیو" و "راشل" کم کم یقه ی یکدیگر را می چسبند. در این موقعیت خطرناک با طرح سوالاتی توجه طرفین دعوا را به برخی جزئیات جلب کنید و تشنج را مهار کنید. شما اجباری ندارید دعوا را خاتمه دهید. این کار شما نیست، ولی می توانید یک سیاستمدار باشید و به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ابزاری مهم برای اندیشیدن
سوال بزرگ یکی از مهم ترین سوالات در هدف گذاری این است: می خواهم با زندگی ام چه کار کنم؟ اگر بتوانید در زندگی آن کسی که می خواهید بشوید، یا آن کاری را که می خواهید بکنید، آن کار...
بازاریابی تلفنی (۲)
تفاوت بازاریابی تلفنی درونی و بیرونی بازاریابی درونی، روش واکنشی است که به آن Reactive میگویند. در این حالت، بیشتر مشتریان با سازمانها تماس می گیرند. برای مثال آگهی دهندگانی که در روزنامه ها سفارش آگهی می دهند. در این...
هر طور عمل کنید، مردم شما را همانگونه می پذیرند!
هر طور عمل کنید، مردم شما را همانگونه می پذیرند! مانند یک مدیر کل عمل کنید، مردم هم شما را همان گونه می پذیرند. مانند یک کارمند جزء رفتار کنید. مردم هم شما را آن گونه می پذیرند. اما چگونه...
به صحبت های او گوش فرا دهید
به صحبت های او گوش فرا دهید اگر ناچار باشم فقط یک پیشنهاد بدهم که به حل تمام مشکلات رابطه ای و خانوادگی کمک می کند، بیان این عبارت است: "بکوشید شنونده ی خوبی شوید." اکثر قریب به اتفاق ما...
حرف های در گوشی
حرف های در گوشی افرادی که سرشان را نزدیک هم قرار می دهند، وجود رابطه ی بین یکدیگر را نشان می دهند و در آن میان جایی برای کس دیگری نیست. نزدیکی جسمی، پیوند فکر و عاطفی را منعکس می...
بازاریابی تلفنی (۱)
بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه دهد، آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند و...