تفاوت بین محتوا و بازاریابی محتوا بیایید یک بار دیگر نگاهی به اولین تعریف بازاریابی محتوا بیاندازیم، ولی این بار کلمات "با ارزش و جذاب" را حذف کنیم. "بازاریابی محتوایی، یک فرآیند کسب و کار و بازاریابی است که برای ایجاد و توزیع محتوا (با ارزش و بسیار جذاب) به منظور جذب، بدست آودن و پیوند دادن مخاطبان به هدفی که به روشنی تعریف شده و در راستای تشویق اقدامات سودآور مشتریان هستند." تفاوت بین بازاریابی محتوایی و مابقی زباله های...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.آیا بین تبلیغات و شناخت بِرند رابطه ای وجود دارد؟
آیا بین تبلیغات و شناخت بِرند رابطه ای وجود دارد؟ اعتقاد راسخی نسبت به این موضوع وجود دارد که یکی از اهداف اولیه ی هر برنامه ی تبلیغاتی بالا بردن آگاهی عمومی نسبت به نام تجاری مورد تبلیغ است و...
از کارمندان انتظار عمل داشته باشید نه فکر
از کارمندان انتظار عمل داشته باشید نه فکر من به شما توصیه می کنم، وقتی فرد جدیدی را به کارکنان خود اضافه می کنید، از او انتظار فکر کردن نداشته باشید؛ بلکه او را برای کاری که باید انجام دهد...
۶ استراتژی برای ایجاد عادت های خوب
6 استراتژی برای ایجاد عادت های خوب حالا که کمک کردیم عادت های بدی که شما را به مسیر اشتباه می بردند، حذف کنید، لازم است انتخاب ها، رفتارها و سرانجام، عادت های جدیدی ایجاد کنیم که در نهایت، شما...
برای زندگی شادتر، راحت آشفته نشوید
برای زندگی شادتر، راحت آشفته نشوید یک روز وقتی در کتاب فروشی برای عده ای صحبت می کردم، یکی از آنها از من سوالی جالب پرسید: "یک فرد معمولی را در دو یا سه کلمه چطور تشریح می کنید." کمی...
اهمیت برقراری تماس چشمی
اهمیت برقراری تماس چشمی در دوران رشد و بلوغم مستخدمه ای از اهالی هائیتی در خانه ما کار می کرد که هرگز حاضر نمیشد با گربه سیامی که ما اسمش را لویی گذاشته بودیم تنها بماند. زولا می گفت: «لویی...
ناهمخوانی و ناهماهنگی در حالات نفسانی
ناهمخوانی و ناهماهنگی در حالات نفسانی واضح است که این تقسیم بندی بین خود واقعی و خود عملی برای تشخيص حالات نفسانی مشکلات بیشتری می آفریند. از آنجائیکه آن حالت نفسانی که دارای قدرت اجرایی می باشد، تعیین کننده رفتار...