ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۶
1,139 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

۶ استراتژی برای ایجاد عادت های خوب

حالا که کمک کردیم عادت های بدی که شما را به مسیر اشتباه می بردند، حذف کنید، لازم است انتخاب ها، رفتارها و سرانجام، عادت های جدیدی ایجاد کنیم که در نهایت، شما را در مسیر رسیدن به بزرگ ترین آرزوهای تان قرار می دهند.

کارشناس خبره ی رهبری، جای سی ماکسول، گفته است: “شما نمی توانید زندگی تان را تغییر دهید مگر اینکه چیزهایی را تغییر که هر روز انجام شان می دهید. راز موفقیت شما در رویه های روزمره تان نهفته است.” طبق پژوهش های انجام شده، یک رفتار جدید را باید ۳۰۰ بار انجام دهید تا آن را تبدیل به یک عادت رفتاری ناخودآگاه بکنید.

  • خودتان را برای موفقیت آماده نگه دارید

هر عادت جدیدی باید با زندگی و شیوه ی زندگی تان مطابق باشد. اگر عضو باشگاه ورزشی شوید که ۳۰ مایل با خانه تان فاصله دارد، شما به آنجا نخواهید رفت. اگر می خواهید غذاهای سالم تری بخورید و وزن تان را کم کنید. مطمئن شوید که یخچال و آشپزخانه تان با انتخاب های سالم پر شده اند.

  • به اضافه کردن فکر کنید، نه کم کردن

وقتی برای مجله ی موفقیت با مونتل ویلیامز مصاحبه می کردم، او گفت به خاطر بیماری بدی که به آن مبتلاست؛ رژیم بسیار دقیقی دارد. مونتل خود را با چیزی به نام “اصل افزودن” وفق داده بود. برای من توضیح داد: “این اصل درباره ی این نیست که تلاش کنید چیزی را از رژیم غذایی تان حذف کنید. بلکه در این باره است که چه چیزی را اضافه یا جایگزین می کنید.”

به جای اینکه فکر کند مجبور است خودش را از “لبنیات، همبرگر و شکلات” محروم کند؛ به چیزهایی که می تواند جایگزین آنها کند فکر می کند: “امروز می خواهم سالاد، سبزیجات بخارپز و انجیر تازه بخورم.” جای تمرکز روی چیزهایی که باید از آنها صرف نظر کند، به چیزهایی فکر می کند که می تواند به زندگی اش اضافه کند و نتیجه ی این کار، خیلی قدرتمند است.

  • کارهای تان را به دیگران بگویید

یک مقام دولتی را در حال سوگند کاری اش تصور کنید. وقتی مقابل رسانه های عمومی سوگند می خورد و قول می دهد، می داند که مسئول و جوابگوی هر کاری خواهد بود که او را از قول هایش دور می کنند و برای هر پیشرفتی در راه رسیدن به اهدافش، تحسین می شود.

آیا می خواهید آن عادت جدید را در خودتان نهادینه کنید؟ به دیگران درباره ی تصمیم تان بگویید. یک بار برای کمک به یکی از همکارانم در ترک سیگار، به همه ی اعضای شرکت گفتم: “گوش کنید! زِلدا تصمیم گرفته سیگار کشیدن را ترک کند! این فوق العاده نیست؟”

یک تقویم بزرگ بیرون اتاقش قرار دادم. او هر روزی که سیگار نمی کشید یک ضربدر بزرگ قرمز رنگ روی تقویم می زد. همکارانش متوجه شدند و شروع کردند به تشویق او. زِلدا نمی خواست شرمنده ی تقویم، همکارارن و خودش شود و شکست بخورد، بنابراین سیگار را ترک کرد.

  • یک همراه موفقیت پیدا کنید

برای اینکه احتمال موفقیت تان را بالا ببرید، یک همراه موفقیت پیدا کنید؛ کسی که موقع نهادینه کردن یک عادت جدید، وقتی وسوسه می شوید به عادت قبلی تان برگردید، شما را مسئولیت پذیر نگه خواهد داشت.

من خودم کسی را دارم که به آن “همراه موفقیت” می گویم. هر جمعه، ما با هم یک مکالمه ی تلفنی داریم که در آن پیروزی ها، شکست ها، اصلاحات و افسوس های مان را مطرح می کنیم و از طرف مقابل بازخوردی را می خواهیم که نیاز است و همدیگر را مسئولیت پذیر نگه می داریم.

  • رقابت و رفاقت

برای برانگیختن روحیه ی رقابتی و غوطه ور کردن خودتان در یک عادت جدید، هیچ چیز مثل یک رقابت دوستانه نیست. دکتر مهمت اوز، به من گفت: “اکر مردم هر روز فقط هزار قدم بیشتر بردارند، زندگی شان را دگرگون خواهند کرد.”

ویدئوپلاس، سهامدار عمده ی مجله ی موفقیت، رقابتی به راه انداخت که در آن با استفاده از قدم سنج، تعداد قدم های آدم ها را شمارش می کرد. برایم حیرت آور بود کارمندانی که تا قبل از این برای سلامتی ورزش نمی کردند، ناگهان شروع کردند به پیاده روی های طولانی! تعداد قدم ها هر روز بیشتر می شد. همه ی چیزی که لازم بود، کمی رقابت برای روشن نگه داشتن موتور آدم ها بود.

  • جشن بگیرید

در طول مسیر، زمان هایی را باید برای جشن گرفتن و لذت بردن از بعضی دستاوردها و پیروزی های تان وجود داشته باشد. شما نمی توانید با سختی کشیدن و بدون هیچ پاداشی، به راه تان ادامه دهید. شما باید جوایزی هر چند کوچک پیدا کنید، و برای قدردانی از خودتان به خاطر چسبیدن به یک رفتار جدید، بدهید.

برای مراحل مهم تر و بزرگ تر، یک وقت ماساژ برای خودتان رزرو کنید یا در رستورانی که دوست دارید، شام بخورید.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *