استکانِ کمر باریکِ برند ها به ابتدا و انتهای طیف وسیع عناوین تجاری (برند) نظری بیندازید: نام های تجاری ای هستند که اسم آنها به گوش هیچ کس نخورده است و نام هایی هم هستند که همه آنها را می شناسند. به نظر می رسد که میزان شناخته شدگی نام های تجاری در طیفی به شکل استکان کمر باریک خلاصه می شود. اکثر نام های تجاری یا در ابتدا یا در انتهای طیف قرار می گیرند و گویی کمر استکان...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی چیست؟
برندسازی شخصی چیست؟ برندسازی شخصی زمانی سر زبانها افتاد که یکی از مجلات آمریکایی در سال 1997 مقالهای با عنوان «برندی به نام شما» را به قلم تام پیترز روی جلد آورد. خیلی زود، کتاب ملت فارغالبال از دنیل پینک و...
آسیب شناسی ساختاری: آلودگی
آسیب شناسی ساختاری تاکنون به این نتیجه رسیده ایم که می توان محتوای یک حالت نفسانی را با وضوح از یک حالت نفسانی دیگر تمیز و تشخیص داد و همچنین به این نتیجه رسیده ایم که افراد می توانند با...
چطور اعتماد به نفس داشته باشیم ؟
چطور اعتماد به نفس داشته باشیم؟ اعتماد به نفس چیست؟ بهترین تعریف اعتماد به نفس «شناخت توانایی ها و ارزشهای خودتان» است. اعتماد به نفس به این معنا نیست که فکر کنید در همه ی کارها بهترین هستید؛ بلکه به...
در هر نقطه عطف زندگی، چه کسی حضور دارد؟
در هر نقطه عطف زندگی ، چه کسی حضور دارد؟ در هر نقطه عطفی در زندگی شما کسی معمولا هست که شما را راهنمایی می کند، دری را به روی شما می گشاید یا به شکلی به شما کمک می...
مشتری مداری: تعریف مشتری و ارباب رجوع
مشتری مداری: تعریف مشتری و ارباب رجوع تعریف مشتری مشتری Customer همان کسی است که نیازش را خودش تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه ی مناسبی را...
اثر مرکب: تغییر سخت است
اثر مرکب : تغییر سخت است چیزی وجود دارد که 99 درصد آدم های شکست خورده و آدم های موفق در آن مشترک هستند؛ همه ی آنها از انجام دادن کارهای مشابه نفرت دارند. تفاوت در این است که آدم...