برندسازی شخصی: خود واقعیتان را بشناسید نظرات و انتظارات دیگران را دور بریزید تبدیل شدن به انسانی اصیل به این معنی است که خودتان را همانطور که هستید بپذیرید. هرکسی نگاه متفاوتی به زندگی دارد، علائق و نفرتهای خاص خودش را دارد و از مهارتها و استعدادهای متفاوتی برخوردار است. به احتمال زیاد وقتی دبیرستانی بودید، متفاوت بودن با دیگران برایتان حکم مرگ داشت. در آن سن، هیچ چیز مهمتر از جوربودن با دیگران نیست؛ اما این جور بودن تا...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.اثر مرکب: نیروی تکانش
اثر مرکب: نیروی تکانش اگر فیزیک دوره ی دبیرستان یادتان باشد، قانون اول نیوتون را به یاد می آورید که به آن قانون اینرسی هم گفته می شود: اجسام ساکن، تمایل به سکون دارند؛ مگر اینکه نیروی خارجی بر آنها...
بازاریابی محتوایی: نظر مشتریان درباره ی محتوا
بازاریابی محتوایی: نظر مشتریان درباره ی محتوا مطابق مطالب عمومی راپر Roper Public Affairs، بیش از 80 درصد خریداران ترجیح می دهند اطلاعات شرکت را در قالب یک سری مقاله دریافت نمایند تا به صورت تبلیغات. 70 درصد آنها عنوان...
کسب مهارت سخنرانی (۴)
در ادامه ی سری مقالات کسب مهارت سخنرانی مطلب زیر را دنبال کنید. ۴. تمرین! تمرین! تمرین! آخرین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که تمرین کنید. بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس در هنگام...
برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید
برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید کلمهی «اکوسیستم برند» شاید کمی ترسناک به نظر بیاید؛ ولی فرم مختصری برای این جمله است: «هر جزئی از زندگی شما، از لباسهایتان گرفته تا همکارانتان، که روی برداشت مخاطب هدفتان از...
آلودگی به کودک در آسیب شناسی رفتاری
آلودگی به «کودک» زمانی که آلودگی به «کودک» دارم، افکار رشد یافته و بزرگسالانه خود را به وسیله باورهایی که از دوران کودکی من می آید تیره میسازم. اینها تخیلاتی هستند و از احساساتی نشات گرفته اند که به عنوان...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۱)
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۱) در دنیایی که بیش از شش میلیارد تن جمعیت دارد، فقط پانصد و هشتاد و هفت بیلیونر وجود دارد. البته احتمال موفقیت شما یک در ده میلیون است؛ اما اگر مثل یک بیلیونر فکر...