مشتری مداری: انواع مشتری از نظر قدمت مشتریان دائمی به دلیل استمرار سفارشات و سودآوری بیشتر که عاید موسسه می کنند باید مورد توجه قرار گیرند و کمترین غفلت و اشتباه در برخورد با آنان، صدمات جبران ناپذیری را عاید سازمان خواهد کرد. فراموش نکنیم که مشتریان دائمی امروز، همان کسانی هستند که تا دیروز برای بدست آوردن آنها، زحمات طاقت فرسایی را متحمل شدیم. در زمینه ی حلقه ی ارتباطی با مشتریان ما باید بدانیم: هزینه ی جذب یک...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.روابط متقابل همراه با پیامهای نهانی
روابط متقابل همراه با پیامهای نهانی در یک رابطه متقابل همراه با پیامهای نهانی، دو پیام در آن واحد رد و بدل می شود. یکی از آنها پیامی روشن و واضح و پذیرا در سطح اجتماعی است. دیگری پوشیده و...
ویژگی های یک آگهی
در ادامه ی سری مقالات استراتژی های اثربخش تبلیغات مطلب زیر را دنبال کنید آگهی چیست؟ گرچه مفهوم آن تا حدودی مبهم است، یک تعریف عملیاتی خوب برای آن، چنین است: آگهی، یک ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده است که...
تغییر تفکر مردم نسبت به کالاهای مشابه، با PR
تغییر تفکر مردم نسبت به کالاهای مشابه، با PR در رسته ی کالاهای جا افتاده مثل ماءالشعیر، اتومبیل و کفش های ورزشی این تفکر وجود دارد که همه ی نام های تجاری در نهایت یکسان می باشند و آنها کالاهای...
چه کسانی مانع عملکرد صحیح کارمندان می شوند؟
چه کسانی مانع عملکرد صحیح کارمندان می شوند؟ یکی دیگر از عواملی که مانع عمل صحیح کارکنان می شود، این است که موردی یا کسی در میل و توانایی آنها برای انجام کار دخالت می نماید. عوامل دخالت کننده خارج...
اثر مرکب نتیجه ی ریتم های رفتاری مادام العمر
اثر مرکب نتیجه ی ریتم های رفتاری مادام العمر وقتی آدم ها تلاش جدیدی را شروع می کنند، تقریبا همیشه در انجامش افراط می کنند. البته، انتظار دارم برای ایجاد یک ریتم رفتاری برای موفقیت، هیجان زده شوید، ولی باید...
لذت بردن از زندگی را به تعطیلات موکول نکنید!
لذت بردن از زندگی را به تعطیلات موکول نکنید! بیشتر زندگی انسان صرف تعطیلات نمی شود. با این حال بسیاری از ما به حدی بر تعطیلات خود تاکید داریم که از بقیه ی لحظات زندگی غافل می شویم و از...