برای آرام گرفتن ذهن تان، بی حرکت بمانید! آیا تا به حال شده است که چند دقیقه بی حرکت بمانید، هیچ کاری انجام ندهید و این کار را فقط برای آنکه آرام و بی حرکت مانده باشید، انجام دهید؟ اگر تا به حال این حرکت ساده را تجربه نکرده اید، یکی از ساده ترین و عالی ترین روش های پرهیز از انبوه امور بی اهمیت که موجب آشفتگی شما می شود را از نظر انداخته اید. اغلب آنقدر با عجله...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن: حرکت برج کلیسا یا موقعیتِ قدرت
زبان بدن: حرکت برج کلیسا یا موقعیتِ قدرت ری برد ویستل در تحقیقات خود در زمینه ی حرکات و زبان بدن می گوید که افراد برتر و با اعتماد به نفسی که حرکات شان کم و محدود است، اغلب انگشتان...
مشتری مداری: مشتری وفادار Loyal Customer
مشتری مداری: مشتری وفادار Loyal Customer مشتری وفادار کسی است که به طور مکرر از یک فروشنده کالا و خدمات می خرد و نسبت به او نگرش مثبتی دارد و به همین جهت خرید از او را به تمامی آشنایان...
اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی
اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی قدم اول: مراقب بودن مگر اینکه در یک غار یا جزیره ی دور افتاده مخفی شوید، در غیر این صورت آب آلوده را داخل لیوان تان خواهید ریخت. بیلبوردهای تبلیغاتی، برنامه های شبکه...
بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟
بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟ در اوایل سال 2013، (IAB(interactive Advertising Bureau یک رویداد یک روزه در خصوص کسب و کار رسانه در ارتباط با بازاریابی محتوایی برگزار کرد. در این رویداد، مدیر یکی از نشردهنده...
تکنیک سلام دوست قدیمی
تکنیک سلام دوست قدیمی آیا می توان با هر غریبه ای احساس دوستی و صمیمیت کرد؟ با هم تکینیکی را تمرین می کنیم که به کمک آن می توانید به این مهم نایل شوید. این روش تضمین می کند با...
برندسازی شخصی: هویتتان را در نوشتههایتان نشان دهید
برندسازی شخصی: هویتتان را در نوشتههایتان نشان دهید در برندسازی شخصی یکدستبودن خیلی مهم است. هر آیتم بازاریابی، هر نامه، هر ایمیل یا هر نوع دیگر ارتباط کتبی باید برند شما را فریاد بزند. هدف این است که داستان برندتان را...