مشتری مداری : فواید مدیریت شکایات از دیدگاه ماتسوشیتا ماتسوشیتا یکی از موفق ترین تجار و صنعت گران ژاپنی است و با اینکه از تحصیلات بالایی برخوردار نبود ولی با اعمال شیوه های ابتکاری توانست به موفقیت های چشم گیری نایل شود. به طوری که امروزه نه تنها برای ژاپنی ها بلکه برای جهانیان یک نام آشناست. یکی از راهکارهای موفقیت او استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت است که دربرگیرنده ی نکات بسیار ارزشمندی است از جمله ی آن...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.پیش نویس زندگی به وسیله والدین تقویت می گردد
پیش نویس زندگی به وسيله والدين تقویت می گردد اگرچه والدین نمی توانند تعیین کننده تصمیمات پیش نویس زندگی کودک باشند، با وجود این می توانند اثرات بسیار مهمی را بر این تصمیمات بگذارند. از همان روزهای اولیه ی زندگی...
داوینچی و ابعاد هوش خلاق
داوینچی و ابعاد هوش خلاق لئوناردو داوینچی را عموما به عنوان بهترین نمونه ی نوابغ معرفی می کنند؛ به عبارت دیگر او فردی است که به شکلی خارق العاده از هوش اش استفاده کرده است. نبوغ لئوناردو به قدری چشم...
شرکت هایی که توسط شرکت های بزرگتر، قورت داده شدن!
شرکت هایی که توسط شرکت های بزرگتر، قورت داده شدن! زمانی قرار بود ما برای دو شرکت اینترنتی که اصل مهم "اول روابط عمومی و دوم تبلیغات" را رعایت نکرده بودند، ارزیابی بهره برداری شغلی انجام دهیم: هر دوی این...
افزایش بهره وری، با ایجاد ترس در کارمندان!
افزایش بهره وری، با ایجاد ترس در کارمندان! در تاریخ تمام صنایع، ما تنها به 3 شیوه ی "ترس، پاداش و اعتماد سازی"، برای ترغیب کارکنان به تولید بیشتر دست یافته ایم و هر طرح ترغیب کننده ای، در یکی...
کارمندان بدقلق: خشم در محل کار امروز
کارمندان بدقلق : خشم در محل کار امروز آر برایتون، وقتی در سال 1991، کار مشاوره ای را شروع کرد، نسبت به "تغییر رابطه ی بین کارفرمایان و کارمندان و تاثیر آن بر روحیه و نگرش های کارگران" نگران شد....
قدر زندگی را بدانید!
قدر زندگی را بدانید! در انتهای بسیاری از نامه ها، از این عبارت استفاده می کنم: "قدر زندگی را بدانید." از این کلمات در امضای کتاب برای خوانندگان کتاب هایم و پیغام گیر منشی تلفنی نیز استفاده می کنم. این...