برندسازی شخصی: چشماندازتان را ترسیم کنید؛ عمل به ماموریت زندگی وقتی ماموریت زندگیتان را مشخص کردید، باید بدانید پس از اینکه آن را در جهان به انجام رساندید، چه میشود. داشتن چشمانداز به این معنی است که تصور کنید اگر به شکلی آرمانی ماموریتتان را به انجام برسانید چه میشود. این فرآیندی بیرونی است و چیزهایی را نشان میدهد که شما در این جهان شدنی میدانید. به خاطر داشته باشید که: هر چشمانداز موفق چند ویژگی دارد: در جایی نوشته...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مشتری مداری: ۱۳ اصل در بررسی شکایات مشتریان
مشتری مداری : 13 اصل در بررسی شکایات مشتریان شرکت ملی کامیون داران NRMA، سیزده اصل را برای بررسی شکایات بر عملکرد شرکت خود حاکم کرده بود که به دلیل قابلیت کاربردی اش به ذکر این اصول می پردازیم: 1.همه...
کارمندان بدقلق: سوابقی از خشم
کارمندان بدقلق : سوابقی از خشم این روزها صحبت مردم درباره ی آنچه در محل کارشان اتفاق می افتد. رویه ای است مستلزم صداقت. حتی افرادی که بر اثر خشونت در محل کار دچار نقص عضو شده اند، معمولا زودجوش...
بازاریابی محتوایی: مصاحبه ای در مورد کانتنت ۲۰۲۰
بازاریابی محتوایی : مصاحبه ای در مورد کانتنت 2020 اولین باری که سراغ پروژه ی کانتنت 2020 آمدم، بلافاصله به وسیله ی هدف تجاری که در ابتدا مطرح می شود بُهت زده شدم: "ما قصد داریم اندازه ی کسب و...
بازاریابی چریکی (مقدمه)
چه چیزی واقعا بازاریابی چریکی محسوب می شود! بازاریابی رابطه ارزشمندی است که میان شما و خریداران کالا و خدمات شما برقرار می شود. این رابطه می تواند آنلاین، شخصی، تلفنی، توسط ایمیل، در یک نمایش، در یک آگهی، توسط...
چطور با یک آدم مشهور حرف بزنیم
چگونه با یک آدم مشهور حرف بزنیم تصور کنید چند دقیقه پیش در یک رستوران خوب سر میزی نشسته اید. به میز کناریتان نگاه می کنید و چه کسی را می بینید؟ آیا به واقع خودش است؟ آیا ممکن است...
برندسازی شخصی: چطور بیانیهی ماموریتتان را بنویسید
برندسازی شخصی: چطور بیانیه ماموریتتان را بنویسید پیش از اینکه سراغ نوشتن بیانیهی ماموریت بروید، حتما به نیازها، ارزشها و علائقتان توجه کنید. یکی از راهکارهایی که من پیشنهاد میکنم این است که کلمات کلیدی را روی برگههای یادداشت بنویسید...