بازاریابی چریکی : چیزهایی که بازاریابی محسوب نمی شوند! با اینکه بازاریابی برای عموم مردم نمایش داده می شود، اما مساوی دانستن بازاریابی با نمایش کسب و کار اشتباه است. شغلی به عنوان نمایش کسب و کار که شامل بازاریابی شود، وجود ندارد. بازاریابی را می توان به عنوان کار فروشندگی، برطرف کننده مشکلات و ترغیب مردم به حساب آورد ولی لحظه ای هم نمی توان آن را به عنوان سرگرم کننده ی جمعی از مردم برشمرد. شخص دیگری وجود...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.نادیده گرفتن ایجاد اعتماد و اعتبار در تبلیغات
نادیده گرفتن ایجاد اعتماد و اعتبار در تبلیغات رستوران کوچک یک محله که روی سایبانش نوشته است: "بهترین غذا"، در جلب اعتماد مردم مشکل دارد. شرکت سهامی میلیارد دلاری ای هم که برای تبلیغات در سوپربال (مسابقات فوتبال آمریکایی) دو...
افزایش بهره وری کارمندان، با استفاده از اعتمادسازی!
افزایش بهره وری کارمندان ، با استفاده از اعتمادسازی! سومین شیوه ی ترغیب کارمندان، شیوه ی اعتمادسازی است. این قضیه با خصوصیات تحت تسلط قرار دادنی که در استفاده از شیوه ی ترس و پاداش وجود دارد به طور اصولی...
کارمندان بدقلق:آیا لازم است مدیر خشمخود و کارمند را مهارکند؟
کارمندان بدقلق : آیا لازم است مدیر خشم خود و کارمند را مهار کند؟ این نکته که مدیران باید خشم خود و کارمندان خود را مهار کنند، کاری بسیار بجاست! در حقیقت نوک پیکان کوچک سازی شرکت ها، همیشه متوجه...
درک افراد از موضوعات مختلف متفاوت است!
درک افراد از موضوعات مختلف متفاوت است! حتما شنیده اید که در مورد کسی می گویند: "او چشم بینا ندارد." یعنی شخص مورد نظر موضوع مورد بحث را نمی تواند بفهمد یا آن را تجزیه و تحلیل کند. وقتی دخترم...
بازاریابی چریکی: بازاریابی یک جریان است نه یک رویداد
بازاریابی چریکی : بازاریابی یک روند و جریان است نه یک رویداد و اتفاق اکثر مردم نمی فهمیدند که بازاریابی یک فرآیند و جریان است نه یک رویداد و اتفاق. بازاریابی چریکی آغاز و حد میانی دارد اما به ندرت...
چگونه تشکر کنیم
چگونه تشکر کنیم نکته ای که مهم است این است که به روشی ساده سعی کنیم دیگران از دیدن ما خوشحال شوند. باید کاری کنیم که آنها برای ما کارهای خوب بکنند. از ما تعریف کنند، با ما مراودات تجاری...