ابزار اولیه ی مدیریت زمان ؛ تهیه ی فهرست! ابزار اولیه ی مدیریت زمان تهیه ی یک فهرست است. این فهرست باید با اولویت بندی همراه باشد. واقعیت این است که نمی توانید زمان را مدیریت کنید، تنها می توانید خودتان را مدیریت کنید. به همین دلیل است که مدیریت زمان مستلزم نظم و انضباط شخصی، خویشتن داری و کنترل خود و تسلط بر خویشتن می باشد. مدیریت زمان مستلزم آن است که بهترین انتخاب ها و تصمیمات را بگیرید...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.با هر شخص با زبان کاری خودش صحبت کنید
با هر شخص با زبان کاری خودش صحبت کنید همه چیز بستگی به سؤال آغازین دارد یک بازیکن تنیس از همان سرو اولی که میزنید می تواند به سطح بازی شما پی ببرد. متوجه می شود آیا بازی کردن با...
برندسازی شخصی: نقطه ضعف خودتان را بهخاطر بسپارید
برندسازی شخصی: نقطه ضعف خودتان را بهخاطر بسپارید نقطه ضعف شما تقریبا به همان اندازهی نقاط قوتتان شما را میسازد. من ترجیح میدهم نقاط ضعف را چراغ راهنمایی برای پیدا کردن کارهایی بدانم که نباید برایشان وقت بگذارید. نقاط ضعف...
پیش نویس زندگی و بدن
پیش نویس زندگی و بدن چنین به نظر می رسد که ما بعضی از تصمیمهای اولیه زندگیمان را همچنانکه در مورد ذهنیات خود می گیریم، در مورد بدنمان هم میگیریم. به عنوان مثال، نوزادی را در نظر بگیرید که خود...
اهمیت تقویت هوش اجتماعی
هوش اجتماعی چیست و چرا مهم است؟ آیا فکر رفتن به یک مهمانی که در آن افراد غریبه بسیاری حضور دارند شما را به وحشت می اندازد؟ آیا فکر صحبت کردن با خانواده همسر احتمالی آینده تان باعث می شود...
تاثیرمعکوس تبلیغاتِ “ما درست می سازیم Making it right”
تاثیر معکوس تبلیغات "ما درست می سازیم Making it right" این آگهی متعلق به چه شرکتی بود؟ "ما درست می سازیم و این را به شما قول می دهیم. وقتی شما لاستیک ماشین می خرید، فقط لاستیک و سیم فولادی...
«چرا»، بسیار مهمتر از «چگونه» است!
«چرا»، بسیار مهمتر از «چگونه» است! مهمتر از این که بدانید «چگونه» باید یک کار را انجام دهید، این است که «چرا» باید آن کار را انجام دهید. در سری مقالات خلق بهترین سال زندگی شما چنین چیزی را یاد...