بازاریابی چریکی: ترفند بازاریاب های چریک برای ارسال نامه بازاریاب های چریک می دانند که مردم هر روزه تعداد زیادی نامه دریافت می کنند و بیشتر این نامه ها بدون این که باز شوند به سطل زباله انداخته می شوند پس چریک هایی که با این حقیقت روبرو می شوند باید براي این موضوع چاره ای بیندیشند. به نظر شما راه حل آنها چیست؟ بازاریاب های چریک بر هر نامه ارسالی 11 تمبر می چسبانند. آنها تصمیم می گیرند که...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن: تجاوز به فضای شخصی
زبان بدن : تجاوز به فضای شخصی دست دادن طولانی بعضی ها اصلا نمی دانند کی باید دست طرف مقابل را رها کنند. دست تان را می گیرند، تکان می دهند و بعد آنقدر صبر می کنند که می خواهید...
قدرت سرکش درون خود را کشف کنید
قدرت سرکش درون خود را کشف کنید آیا در گذشته شکست خوردهاید؟ هنگام ایجاد یک تغییر و با وجود شور و هیجان اولیه، شما میخواستید کاری را شروع کنید، آیا شکست خورده و مایوس شدهاید؟ آیا از این که همچنان...
مشتری مداری : ۱۰ ویژگی بچه های تیزِ بازار
مشتری مداری : 10 ویژگی بچه های تیزِ بازار آقای اچ. مک کورمک در "هاروارد چه چیزهایی را نمی آموزد" تحت عنوان "ده فرمان بچه های تیز بازار" به این شرح به بیان ویژگی های کارمندان مشتری گرا می پردازد:...
کارمندان بدقلق: اصلا کاری نکنید؛ همانجا بنشینید
کارمندان بدقلق : اصلا کاری نکنید؛ همانجا بنشینید یکی از کارمندان با عصبانیت وارد دفتر کار شما می شود و از معاون جدید شکایت می کند. او به شدت برافروخته است و شما نمی دانید چطور می توانید کمکش کنید....
بازاریابی محتوایی: شرکای سرمایه گذاری اُپن ویو
بازاریابی محتوایی : شرکای سرمایه گذاری اُپن ویو شاید شما فکر می کنید: کوکاکولا، ردبول و حتی بانک یوسکا می توانند موفق شوند چون بودجه های میلیون دلاری برای بازاریابی و انتشارات دارند. خوب، نه به این سرعت. اسکات مکسول،...
بازاریابی چریکی : فکر میکنید بازاریابی پیچیده است؟
بازاریابی چریکی : فکر میکنید بازاریابی پیچیده است؟ این نکته که بازاریابی پیچیده است را از سر بیرون کنید. بازاریابی براي افرادی پیچیده است که نمی توانند سادگی بازاریابی را درك کنند اما این موضوع یقینا مورد پسند بازاریاب های...