ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
748 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: درخشش شخصیت

نقاط قوت و ویژگی‌ انحصاری شما (اگر داشته باشید) تنها چیزهایی نیستند که شما را از دیگران متمایز می‌کنند. در ادامه، به تجربه‌های کاری، تحصیلات، شخصیت و دیگر عناصری پرداخته‌ام که در برندسازی شخصی نقش دارند.

بگذارید شخصیت‌تان بدرخشد

وقتی مردم به شما فکر می‌کنند چه چیزهایی به ذهن‌شان می‌آید؟ شوخ، جدی یا خوش‌برخورد هستید؟ شخصیت شما چهره‌ای است که به جهان نشان می‌دهید. توصیف دیگران از شما به احتمال زیاد همان ویژگی‌های شخصیتی‌تان است.

قاطع، جسور، شاد، متعهد، باانگیزه، برون‌گرا، درون‌گرا، شوخ، سالم، دقیق، ماجراجو، اصیل، باملاحظه، اجتماعی، باحال، قابل‌اتکا، تخیلی، درون‌گرا، فعال، پرخاشگر، آرام، فریبنده، پرانرژی، دمدمی، منظم، صریح، خجالتی، تنبل، حساس، فرهیخته، پرتحمل، خردمند، پرحرف و کلی موارد دیگر برخی از صفات شخصیتی هستند.

چرا شخصیت در محل کار این همه مهم است؟ ویلیام آرودا می‌گوید: «مردم دوست دارند با افراد جالب کار کنند. اگر کمترین معیارهای مورد نظر آن‌ها را نداشته باشید، به احتمال زیاد انتخابتان نمی‌کنند. ولی وقتی انتخاب بین تعداد زیادی از افرادی باشد که همه، حداقل معیارها را دارند، برد با کسی است که برای آن‌ها جذاب‌تر باشد.»

صفات شخصیتی را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

منطقی: صفات قاطعانه‌ای که باعث می‌شود مردم به شما اعتماد کنند، مثل بانظم یا دقیق‌بودن. وقتی کسی به شما وابسته است (چه در خانه و چه در محل کار)، باید این نوع صفات را به کار ببندید.

عاطفی: صفاتی که باعث می‌شوند مردم دور و بر شما بمانند؛ مثل شوخ‌طبعی یا دل‌سوز بودن.

آرودا تفاوت بین صفات منطقی و عاطفی برند را به‌این‌صورت توضیح می‌دهد: صفات منطقی برند، جدول سهامی هستند که شما را وارد بازی می‌کنند. بدون داشتن آن‌ها کسی به شما توجه نمی‌کند. مشکل این‌جاست که بسیاری از مردم این شرط اولیه را دارند. جهان پر از رقابت است؛ چه دنبال پیدا کردن شغل یا ترفیع گرفتن باشید و چه دنبال مشتری جدید، تنها تکیه کردن روی صفات منطقی محکوم به شکست است. به گفته آرودا، صفات عاطفی ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند احساسات مردم درباره‌ی شما برانگیخته شود. این صفات ویژگی‌های شخصیتی و تجربه‌ی شما در زندگی را در بر می‌گیرند. شما صفات منطقی‌تان را با این ویژگی‌ها تزئین می‌کنید و از آن‌ها برای ایجاد ارتباط عاطفی با کسانی که می‌خواهند درباره‌تان تصمیم بگیرند استفاده می‌کنید. صفات منطقی و عاطفی در کنار هم می‌توانند وعده‌ی ویژه‌ی برند شما را نشان دهند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *