کارمندان بدقلق: چهار مرحله برای پاسخگو بودن افراد مرحله 1: پیش نویس توافق نامه در یک سند مکتوب، کارمند و مدیری که این کارمند به او پاسخگو است، اهداف و مقاصد کارمند را بر اساس اهداف واحد شرکت و توانایی های آن کارمند مطرح کنید. پیامدهای احتمالی مثبت ناشی از عملکرد بسیار خوب را، مثلا پاداش های مالی و ماموریت های شغلی را که مشتاق آن بوده است و نیز پیامدهای منفی را که با عملکرد غیر قابل قبول همراه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ریشه وضعیت های زندگی
ریشه وضعیت های زندگی اختلاف نظری بین نظریه پردازان تحلیل رفتار متقابل وجود دارد در این مورد که وضعیت های زندگی چگونه و در چه سنی شکل میگیرند. اریک برن بر این باور بود که «وضعیت زندگی» در دوران اوليه...
چهار ایده بنیادی برای یک کار آفرین
چهار ایده ی بنیادی برای یک کارآفرین ایده ی اول: نظریه ای وجود دارد که ما آن را افسانه ی کارآفرینی می نامیم. این نظریه می گوید: کسب و کارهای مختلف توسط کارآفرینانی شروع می شود که سرمایه خود را برای...
برای مدیریت بهتر زمان،در هر زمان روی یک کار دقیقشوید
برای مدیریت بهتر زمان ، در هر زمان روی یک کار دقیق شوید ارزشمندترین کار را انتخاب کنید اشخاص موفق و پردرآمد لزوما از ناموفق ها باهوش تر نیستند. تفاوت اصلی میان آنها در این است که موفق ها همیشه...
چرا اغلب هدفگذاری ها شکست میخورند؟
چرا اغلب هدفگذاری ها شکست میخورند؟ در اینجا گلچینی از مقالهام در نشریه موفقیت که در ژانویه ۲۰۱۰ منتشر شد، آمده است. عنوان مقاله «چرا هدفگذاری جواب نمیدهد» است. در آن مقاله به پنج دلیل که اکثر افراد را از...
مشتری مداری: نقش کیفیت در سازمان های مشتری مدار
مشتری مداری: نقش کیفیت در سازمان های مشتری مدار امروزه کیفیت، صرفا به مفهوم تطبیق ساخت با استانداردها و طراحی نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی ها و توانمندی هاست که برای تامین و رفع نیازهای آشکار و نهانِ مشتریان...
کارمندان بدقلق: راز پاسخگو دانستن افراد
کارمندان بدقلق: راز پاسخگو دانستن افراد پاسخگو دانستن کارکنان بابت اقدامات خود یکی از کلافه کننده ترین وظایف مدیر محسوب می شود. تمایل بر این است که یا آسان ترین راه در پیش گرفته شود یا کینه توز بود. وقتی...