مشتری مداری : هم آرایی کارکردهای کیفی QFD مفاهیم اولیه Quality Function Deployment در سال 1996 توسط یوجی آکائو، در خانه ی لاستیک سازی برجستون ژاپن ابداع شد و به تدریج مراحل تکامل خود را سپری کرد تا اینکه در 1988 در سطح وسیعی از صنایع مختلف بکار گرفته شد، به طوریکه در این سال شرکت موفق و مشهور کرایسلر از این تکنیک برای طراحی و تولید خودرو Neon از آن بهره گیری کرد. تکنیک QFD یک فرآیند سیستماتیک و...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی: خودتان را ۳۶۰ درجه ببینید
برندسازی شخصی: خودتان را 360 درجه ببینید هربار که بهطور جدی بخواهید روی برندسازی کار کنید، باید نظرات دیگران را بدانید. بیشتر مردم ترجیح میدهند ندانند دیگران دربارهشان چه فکری میکنند؛ ولی برای اینکه برندی واقعی بسازید، باید از منبع...
وضعیت زندگی در بزرگسالی
وضعیت زندگی در بزرگسالی همه ما به دوران بزرگسالی می رسیم در حالی که پیش نویسی براساس یکی از چهار وضعیت زندگی نگاشته ایم. ولی ما در تمام لحظات زندگی در همان وضعیت نمی مانیم. و هر لحظه ممکن است...
معجزه ی نگرش ذهنی مثبت
معجزه ی نگرش ذهنی مثبت کلم لابين در دنیای بیسبال به خاطر ضربات پیچ منحصر به فردش معروف شد؛ آن هم ضربه پیچ دسته پارچی؟ وقتی بچه بود، انگشت اشاره دست راستش شکست و درست جوش نخورد. گرچه خوب شد،...
جستجو برای رسانه های جایگزین در تبلیغات
جستجو برای رسانه های جایگزین در تبلیغات نشانه ی دیگر مشکل دار بودن تبلیغات سنتی، توجه بیش از پیش آنها به رسانه های جایگزین است. امروزه مشتریان آژانس های تبلیغاتی به دنبال راه هایی غیر از چاپ، انتشار یا تبلیغات...
برنامهریزی کن، اقدام کن، بازنگری کن و اصلاح کن
برنامهریزی کن، اقدام کن، بازنگری کن و اصلاح کن به این فکر کنید که موفقیتهایتان چه بوده است و یا کجا کم آوردهاید؟ چه چیزهایی جواب داده و چه چیزهایی جواب نداده است؟ تصمیمهای موفق شما چه بوده است؟ درس...
از خوب به عالی: تفاوت شرکتهای عالی با شرکتهای خوب
از خوب به عالی : تفاوت شرکت های عالی با شرکت های خوب 1.مدیران نامداری که از بیرون سازمان آمده، و به اداره ی امور می پردازند، نقشی در رساندن یک شرکت، از مرحله ی خوب به عالی ندارند. در...