نمودار تعادل شما قبل از اینکه به شما کمک کنم، اهدافتان را شناسایی کنید، راههایی را به شما پیشنهاد میدهم که به آنها دست یابید. بفهمید کجای کار هستید و میخواهید در چه زمینههایی پیشرفت کنید. شاید زمینههایی را پیشنهاد دهم که در آنها موفق شوید. به خاطر دو دلیل که در پایین ذکر میکنم، این مرحله بسیار مهم است: تشخیص عدم تعادل در زندگیتان اغلب انسانهایی را میشناسیم که در زمینهای فوق موفق هستند، اما در سایر بخشهای زندگی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.روش درست رفتار همدلانه
روش درست رفتار همدلانه در ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی - کلامی می خوانیم هرکس در یکی از حواس خود قوی تر است. در مورد برندا، حس شنوایی او از بقیه حواسش قوی تر بود. برندا به من...
برندسازی شخصی: الگوی SMART
برندسازی شخصی: الگوی SMART در مقاله گذشته از سری مقالات برندسازی شخصی، که هدفگذاری برای ارتقای برند نام داشت، ده مرحله که از نظر رندی بوسین (مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی) به فرآیند هدفگذاری و رسیدن به اهداف کمک...
من خوب نیستم، شما خوب نیستید:وضعیت بیهودگی و پوچی
من خوب نیستم، شما خوب نیستید : وضعیت بیهودگی و پوچی تلفن زنگ می زند. هم اتاقی ام است که از خانه تلفن می زند. «اتفاق وحشتناکی افتاده! یک لوله آب ترکیده و قبل از اینکه من بتوانم آب را...
چه کسی تغییر را کشت: مضنون اول فرهنگ
چه کسی تغییر را کشت: مضنون اول فرهنگ مظنون شماره یک فرهنگ بود و مک نالی او را در همان اتاقی که تغییر مرده بود ملاقات کرد مک نالی پرسید: دیروز صبح کجا بودید؟ فرهنگ جواب داد: همینجا. من اغلب...
۵سوالی که باید هرروز، قبل از شروع کار ازخود بپرسید!
5 سوالی که باید هر روز، قبل از شروع کار از خود بپرسید! همه روزه، قبل از اینکه شروع کنید و روزتان را آغاز نمایید، باید پنج سوال را طرح و به آن جواب بدهید. اولین سوال این است که:...
شما نمی توانید از چنگ تبلیغات فرار کنید!
شما نمی توانید از چنگ تبلیغات فرار کنید ! هر کجا که می رویم مورد تهاجم پیام های تبلیغاتی قرار می گیریم. شما حتی داخل هواپیما هم نمی توانید از تبلیغات فرار کنید. برنامه هایی که داخل هواپیما پخش می...