برندسازی شخصی: کارفرماهای احتمالی را پیدا کنید شناسایی کارفرماهای احتمالی یکی از مراحل فرآیند جستوجوی کار است. محل کار آرمانی شما کجاست؟ اگر شغل نداشته باشید ممکن است به آسانی در دام «هر شغلی باشد قبول است!» بیفتید. ولی شغلی که با شما جور نباشد دوام چندانی ندارد. بهترین سناریو این است که در اولین روزتان در کار جدید، شما از اینکه آنجا هستید و آنها از اینکه شما را استخدام کردهاند، خوشحال باشید. شما مهارتها و شخصیت مورد نظر...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.کارمندان بدقلق:در برخورد با رفتاربدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟
کارمندان بدقلق: در برخورد با رفتار بدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟ هر رفتار بدقلق مبین سوالی است که پرسیده نشده است و پاسخ به این سوال، استراتژی خاصی را برای مانع شدن از آن به دست می دهد. چه چیزی...
مدل تکامل بازاریابی محتوایی از نظر رابرت رز
مدل تکامل بازاریابی محتوایی از نظر رابرت رز آگاهی محتوایی Content aware در اولین مرحله از این مدل، "آگاهی محتوایی" قرار دارد. این مرحله بکار گیری محتوا به منظور کنار گذاشتن تبلیغات مزاحم و نا به جا و ایجاد آگاهی قابل...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۲)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (2) دومین راز بازاریابی چریکی آنچه که حقیقت بازاریابی است را به شما یادآوری می کند و آن سرمایه گذاری است. بازاریابی بهترین سرمایه گذاری است درصورتی که آن را درست انجام دهید و از بورس...
چطور شوخی های دوستانه بکنیم
چگونه لطیفه های دوستانه بگوييم عشاق عباراتی را در گوش یکدیگر به نجوا می گویند که جز برای خودشان برای هیچ کس معنا و مفهوم ندارد. دوستان هم گاه حرفهایی می زنند که دیگران از آن سر درنمی آورند. همکاران...
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟ پیش از اینکه بتوانید برندتان را به افراد درست معرفی کنید، باید بدانید چه کسانی باید دربارهی شما بدانند و شما چه چیزی برایشان دارید. آنها مردم و شرکتهایی هستند که منتظرند ...
الگوبرداری در پیش نویس زندگی
الگوبرداری در پیش نویس زندگی بچه های کوچک رفتار دیگران را با درایت و حساسیت خاصی مشاهده می کنند و به طور خاصی به اینکه پدر و مادر چگونه با یکدیگر و با دیگر اعضای خانواده ارتباط برقرار میکنند توجه...