اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (5) شانزدهمین راز بازاریابی چریکی آزمایش است. ما قدرت تعهد در بازاریابی را تحسین می کنیم، اما چطور تشخیص می دهید که به چه چیز تعهد دارید؟ پاسخ این سوال با استفاده کردن از شانزدهمین راز بازاریابی چریکی مشخص می شود. مایل به آزمایش باشید. براي بازاریاب های چریک سه کلمه خیلی مهم در بازاریابی وجود دارند که عبارت اند از: آزمایش ، آزمایش و آزمایش. شما می توانید در راه رسیدن به موفقیت درخشان، ریسک شکست...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.در هدفگذاری موثر،اندیشه مثبت باید به دانستن مثبت تبدیل شود!
در هدف گذاری موثر، اندیشه مثبت باید به دانستن مثبت تبدیل شود! گاه از حاضران در جلسه می پرسم: "چند نفر در اینجا می خواهند درآمدشان را دو برابر کنند؟" کاملا معلوم است همه دستهای شان را بلند می کنند....
رسیدن به هدف، به این که شما چه میکنید، ارتباط ندارد
رسیدن به هدف، به این که شما چه میکنید، ارتباط ندارد اولین چیزی که پس از نوشتن اهداف بر روی کاغذ، به ذهن هر کسی میرسد؛ این است «حالا چه کار باید بکنم که به این اهداف دست یابم؟» متاسفانه...
مشتری مداری: مدل کانو؛رابطه بین کیفیت و رضایت مشتری
مشتری مداری: مدل کانو؛ رابطه ی بین کیفیت و رضایت مشتری "پروفسور نوریاکی کانو" ژاپنی که از نظریه پردازان مشهور کیفیت در سطح جهانی است، معتقد است که امروزه کیفیت اجزاء جدایی ناپذیر در هر تجارتی به شمار می رود...
کارمندان بدقلق: عواقب درگیری های سازمانی را در نظربگیرید
کارمندان بدقلق: عواقب درگیری های سازمانی را در نظر بگیرید پس از اینکه در یک تعارض سطح پایین درگیر شدید، مکث کنید و از خودتان بپرسید اگر شما در این اختلاف عقیده برنده شوید، برای سازمان یا برای خود شما،...
چرا جایگاه فعلی شما در بازاریابی محتوایی ،مفید واقع نمیشود؟
چرا جایگاه فعلی شما در بازاریابی محتوایی ، مفید واقع نمی شود؟ قبل از آنکه با عمق بیشتری به این موضوع بپردازیم که چه چیزی باعث می شود بازاریابی محتوایی مفید واقع شود؛ بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چرا جایگاه...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۴)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (4) یازدهمین راز بازاریابی چریکی رضایت است. در میانه راه معرفی 20 راز بازاریابی چریکی با رازی مواجه می شویم که امیدواریم رویاهای شما را متلاشی نکند اما اگر می خواهید یک بازاریاب چریک شوید آن را...