ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
۲ دیدگاه
472 بازدید

کارمندان بدقلق : آیا به کم کارها کمک می کنید یا به زور آنها را بالا می کشید؟ شما اصلا نمی توانید کم کاری را تحمل کنید. حتی برای بزرگ ترین سازمان هایی که می خواهند هر وظیفه ی طاقت فرسایی را به دوش بکشند، بودجه ها بیش از حد اندک، سود ناخالص بیش از حد محدود و نیاز به رشد، بیش از حد شدید است. در مجریانی که کار اضافه بر دوش دارند، غریزه ی اصلی اغلب، کنار گذاشتن...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

کارمندان بدقلق: نحوه ی مدیریت افراد بدقلق

کارمندان بدقلق: نحوه ی مدیریت افراد بدقلق علایم همه جا هستند: صداهای بلند شده در اتاق کنفرانس، مکالمات زیرلبی در سالن، شکایت های کارمندان از تیم شما در پشت درهای بسته. یکی از دیگر افراد گروه (بله، یکی از باهوش...

۱۳۹۷/۰۹/۰۲
711 بازدید

کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟

کارمندان بدقلق: کارهای اصلی مدیر چیست؟ اول: تدوین برنامه ای برای مدیریت خشم، از جمله وضع سیاست ها، حفظ مشاوران برنامه ی کمک به کارمندان و شناسایی پیشاپیش منابع خاص برای کمک در اوضاع بحرانی. دوم: سرمایه گذاری در آموزش...

۱۳۹۷/۰۹/۰۱
490 بازدید

افزایش بهره وری کارمندان، با استفاده از اعتمادسازی!

افزایش بهره وری کارمندان ، با استفاده از اعتمادسازی! سومین شیوه ی ترغیب کارمندان، شیوه ی اعتمادسازی است. این قضیه با خصوصیات تحت تسلط قرار دادنی که در استفاده از شیوه ی ترس و پاداش وجود دارد به طور اصولی...

۱۳۹۷/۰۸/۳۰
601 بازدید

کارمندان بدقلق:آیا لازم است مدیر خشم‌خود و کارمند را مهار‌کند؟

کارمندان بدقلق : آیا لازم است مدیر خشم خود و کارمند را مهار کند؟ این نکته که مدیران باید خشم خود و کارمندان خود را مهار کنند، کاری بسیار بجاست! در حقیقت نوک پیکان کوچک سازی شرکت ها، همیشه متوجه...

۱۳۹۷/۰۸/۳۰
513 بازدید

کارمندان بدقلق: سوابقی از خشم

کارمندان بدقلق : سوابقی از خشم این روزها صحبت مردم درباره ی آنچه در محل کارشان اتفاق می افتد. رویه ای است مستلزم صداقت. حتی افرادی که بر اثر خشونت در محل کار دچار نقص عضو شده اند، معمولا زودجوش...

۱۳۹۷/۰۸/۲۹
458 بازدید

افزایش بهره وری کارمندان، با استفاده از پاداش!

افزایش بهره وری کارمندان ، با استفاده از پاداش! دومین شیوه ی ترغیب کننده ی مدیریتی نقطه ی مقابل ترس، پاداش و تشویق است. این دو مورد به طور مسلم موثر هستند، اما به طور موقتی. بله اگر با پیشنهاد...

۱۳۹۷/۰۸/۲۸
858 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.