کارمندان بدقلق : در درگیری ها خونسرد بمانید این مقاله در ادامه مقاله ی "چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟" است. برای شناختن شخصیت های نام برده شده (دنیس و نانسی) می توانید اول آن را مطالعه کنید. دنیس با توصیفی که گری اس تاپچیک Gray S Topchik نویسنده ی "مدیریت منفی نگری در محل کار" آن را یک "لوکوموتیو" می نامد، همخوان است. لوکوموتیوها با از سر راه برداشتن افراد، ناکامی های خود را نابود می کنند. هنگام...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.کارمندان بدقلق: چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟
کارمندان بدقلق : چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟ دنیس، نماینده ی فروش، و نانسی، مدیر بازاریابی، مشغول فریاد کشیدن بر سر همدیگرند. جر و بحث آنها ریشه در شکایت یکی از مشتریان دارد. آن مشتری ماجرایی را درباره...
کارمندان بدقلق:در برخورد با رفتاربدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟
کارمندان بدقلق: در برخورد با رفتار بدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟ هر رفتار بدقلق مبین سوالی است که پرسیده نشده است و پاسخ به این سوال، استراتژی خاصی را برای مانع شدن از آن به دست می دهد. چه چیزی...
چه کسی تغییر را کشت:مضنون سوم،حمایت مالی
چه کسی تغییر را کشت : مضنون سوم ، حمایت مالی حمایت مالی همچون آگهی تبلیغاتی متحرک در مجله ی مد مردان بود. از کفش های براقش گرفته تا موهای بی نقص و فوق العاده اش، سرتاسر بی عیب و...
از خوب به عالی:داروین ای.اسمیت؛ مثالی از رهبری سطح پنجم
از خوب به عالی: داروین ای. اسمیت؛ مثالی از رهبری سطح پنجم در سال 1971، مردی به ظاهر معمولی به نام داروین ای. اسمیت Darwin E.Smith به سمت مدیرعامل شرکت کیمبرلی کلارک Kimberly Clark منصوب شد، شرکتی با سابقه و...
کارمندان بدقلق: چگونه با رفتارهای بدقلق برخورد کنیم؟
کارمندان بدقلق: چگونه با رفتارهای بدقلق برخورد کنیم؟ بدقلق ترین فرد سازمان خود را به یاد بیاورید. بله، همان کسی که به محض خواندن این کلمات به ذهن شما خطور کرد. شاید همان خانمی است که هر ایده ی تازه...
چه کسی تغییر را کشت : مضنون دوم تعهد
چه کسی تغییر را کشت : مضنون دوم تعهد تعهد نفر بعدی بود که در اتاق بازجویی حاضر شد. او با چهره ای جدی به کارآگاه مک نالی لبخند زد، با او دست داد و نشست. مک نالی این طور...