بازاریابی محتوایی: مدیریت فرآیند خلق محتوا (2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، بقیه ی نقش هایی که در تولید محتوا نقش دارند را توضیح می دهیم: خلق کنندگان محتوا Content creator خلق کنندگان محتوا، محتوایی را تولید می کنند که در نهایت، به بیان ماجرا کمک خواهد کرد. این نقش معمولا با نقش سر ویراستارهایی که محتوا را نیز تولید می کنند، همپوشانی دارد؛ اما این کار نیز ممکن است به راحتی توسط فردی که متخصص مورد نظر در...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش: فلسفه ی فروش شیفمن
قدرت فروش: فلسفه ی فروش شیفمن فلسفه ی فروش شیفمن، کاملا ساده است: 1.سوالاتی بپرسید. شما اگر در مورد نیازها و مشکلات مشتری چیزی ندانید، نمی توانید ادعا کنید که به آنها توجه دارید. پس تا آنجا که می توانید...
بازاریابی محتوایی: مدیریت فرآیند خلق محتوا(۱)
بازاریابی محتوایی: مدیریت فرآیند خلق محتوا (1) خیلی از برندها سال هاست که به خواست ناشران، محتواهای خوب و کامل را تولید می کنند؛ اما متاسفانه بسیاری دیگر از برندها هنوز برای نشر محتوای خود آماده نیستند؛ این بدان معنا...
زبان بدن: انعکاس حالات از دریچه ی عینک(۱)
زبان بدن : انعکاس حالات از دریچه ی عینک(1) عینک می تواند زیبایی چشم ها را افزایش دهد و آنها را به نحوی برانگیزنده در قاب بگیرد. اگر شیشه های آن کمی رنگی باشد، چشم ها را پنهان می کند....
گاو بنفش کوراد
گاو بنفش کوراد زمانی که برند «کوراد» در رقابت با برند «باند اید» یا همان بانداژهای چسب دار بود، مردم گمان می کردند که شرکت «کوراد» دیوانه شده است که چنین کاری را می کند. «باند اید» موسسه ای خانگی...
چهارچوب داوری در تحلیل رفتار متقابل
چهارچوب داوری در تحلیل رفتار متقابل من به شیوه خودم جهان را می نگرم. شما هم روش خودتان را دارید که با روش من متفاوت است. در نظر بگیرید که من و شما پشت پنجره ایستاده ایم و به داخل...
بازسازی نام تجاری قدیمی به وسیله ی روابط عمومی
بازسازی نام تجاری قدیمی به وسیله ی روابط عمومی وقتی درباره ی "ساختن یک نام تجاری" می نویسیم، فقط منظورمان نام های تجاری جدید نیست، از نظر ما یک نام تجاری 50 ساله که هیچ جایگاهی در ذهن مخاطب ندارد،...