تکنیک فروش : موانع اساسی در اعتراض پنهان (۲) کند و کاو موضوعات اساسی: ممکن است شما با دقت بیشتری در موضوعاتی که بر اساس تجربه به دست آورید، متوجه ی اعتراض پنهان مشتری شوید، در نتیجه او را تشویق می کنید تا درباره ی آن صحبت کند. برای این کار می توانید از مشتری بپرسید "چه چیزی ذهن شما را مشغول کرده است؟ آیا نکته ی دیگری وجود دارد که شما آن را دوست ندارید؟" در اینجا مشتری ترغیب...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن : انتخاب صندلی های قدرت (۲)
زبان بدن : انتخاب صندلی های قدرت (2) صندلی های گردان صندلی های گردان قدرت و تحرکی دارند که صندلی های ثابت فاقد آنند. فردی که روی صندلی با قابلیت چرخش می نشیند، در مقایسه با کسی که روی صندلی...
تکنیک فروش : قبل از پاسخ دادن به اعتراض
تکنیک فروش : قبل از پاسخ دادن به اعتراض بدون توجه به اینکه شما برای غلبه بر اعتراض چه برنامه ای دارید قبل از پاسخ دادن به اعتراض بهتر است که توضیه های زیر را انجام دهید: به دقت گوش...
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۱)
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (1) برخی بازاریاب های محتوایی، در انتخاب کلید واژه برای رتبه بندی موتور جستجوی طبیعی، غیر مسئولانه عمل می کنند. آنها از جستجو و تحلیل مناسب شانه خالی می...
تکنیک فروش : در اعتراض ها پیش دستی کنید
تکنیک فروش : در اعتراض ها پیش دستی کنید تجویز یک نسخه که به شما بگوید چه موقع بی درنگ به یک اعتراض پاسخ دهید و چه موقع آن را به تعویق بیاندازید ممکن نیست، این تصمیم به شرایط بستگی...
زبان بدن : انتخاب صندلی های قدرت (۱)
زبان بدن : انتخاب صندلی های قدرت (1) بدون هیچ حاشیه ای پیام این قسمت این است: از صندلی هایی که شما را کوچک و دست و پا چلفتی و کم اهمیت جلوه می دهند، دوری کنید. این صندلی ها...
تکنیک فروش : چه زمانی نباید به اعتراض پاسخ داد
تکنیک فروش : چه زمانی نباید به اعتراض پاسخ داد فروشنده ی حرفه ای می داند که چه زمانی نباید به اعتراض پاسخ دهد،در بعضی از مواقع خاص لازم است که پاسخ دادن را به تعویق انداخت. این مواقع به...