بازاریابی چریکی : بازاریابی یک روند و جریان است نه یک رویداد و اتفاق اکثر مردم نمی فهمیدند که بازاریابی یک فرآیند و جریان است نه یک رویداد و اتفاق. بازاریابی چریکی آغاز و حد میانی دارد اما به ندرت پایان می پذیرد - مگر در صورتی که شما کل کسب و کار خود را بفروشید. حتی در آن صورت هم نباید یک پایان داشته باشد مگر اینکه شما کسب کار خود را به یک کم عقل فروخته باشید. بازاریابی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.سایت هایی که توسط روابط عمومی PR موفق بوده اند
سایت هایی که توسط روابط عمومی PR موفق بوده اند با اینکه خیلی از سایت های اینترنتی از بین رفتند، ولی سایت های دیگری هنوز وجود دارند که سرحال و قبراق و سودآورند. این سایت های موفق همگی، رسته ی...
هیجانات و واقعیت سنجی آغازین کودک
هیجانات و واقعیت سنجی آغازین کودک یک کودک نوپا همانند یک انسان بزرگسال فکر نمی کند و همانند او هیجانات را تجربه نمی کند. تصمیمات پیش نویس زندگی بر مبنای روشهای خاص فکر کردن و احساس کردن کودک گرفته میشود. ...
زبان بدن: دست دادن مثل ماهی خیس
زبان بدن : دست دادن مثل ماهی خیس اگر تا به حال دستی شل و بی حال را لمس کرده باشید، می دانید هنگام تماس دست ها چقدر احساس دوری و عدم ارتباط می کنید. کسانی که خود را ملزم...
مشتری مداری: فواید مدیریت شکایات از دیدگاه ماتسوشیتا
مشتری مداری : فواید مدیریت شکایات از دیدگاه ماتسوشیتا ماتسوشیتا یکی از موفق ترین تجار و صنعت گران ژاپنی است و با اینکه از تحصیلات بالایی برخوردار نبود ولی با اعمال شیوه های ابتکاری توانست به موفقیت های چشم گیری...
بازاریابی محتوایی: کانتنت ۲۰۲۰، پروژه ی بازاریابی کوکاکولا
بازاریابی محتوایی : کانتنت 2020، پروژه ی بازاریابی کوکاکولا اگر شما تاکنون فیلم مک گوایر Jerry McGuire را دیده باشید، Blue mission statement را به خاطر می آورید. این همان لحظه از فیلم است که جری مک گرایر (بازی شده...
پیش نویس زندگی به وسیله والدین تقویت می گردد
پیش نویس زندگی به وسيله والدين تقویت می گردد اگرچه والدین نمی توانند تعیین کننده تصمیمات پیش نویس زندگی کودک باشند، با وجود این می توانند اثرات بسیار مهمی را بر این تصمیمات بگذارند. از همان روزهای اولیه ی زندگی...