بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :خودت نباش و بچه نباش این بازدارنده بوسیله والدینی منتقل می شود که صاحب پسری شده اند ولی دختر میخواستند، یا بالعکس. پیام غیرکلامی آنها این است «این جنسیت را نداشته باش.» این موضوع می تواند در انتخاب نام برای کودک منعکس شود. شاید دختری را جکی بنامند و با پسری را ویویان نام نهند. برخی از والدین به دخترشان لباسهای پسرانه می پوشانند و یا لباسهایی شبیه لباس دختران را به تن پسرشان...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مشتری مداری :خدمات جانبی به مشتریان
مشتری مداری :خدمات جانبی به مشتریان امروزه سطح رقابت، از پرداختن مستقیم به مساله ی فروش کالا یا خدمات فراتر رفته و دامنه ی فعالیت ها را به ارائه ی تسهیلات جانبی معطوف کرده است، مثل: وجود پارکینگ مخصوص خودروی...
شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه
شش اصل بازاریابی محتوایی جسورانه شاید شما در حال حاضر، فکر کنید که دیگر نیازی به محتواهای مرتبط با فروش نیست؛ که این فاصله زیادی با حقیقت دارد. مساله این است که مشتریان فقط در لحظات بسیار خاصی از فرآیند...
چند مثال جالب از بازاریابی چریکی
چند مثال جالب از بازاریابی چریکی مثال اول درباره تعهد در بازاریابی چریکی است. دو قورباغه درون یک مخزن استوانه ای که پر از مایعی بود، افتادند و هر دو به ته مخزن رفتند . دیواره های مخزن عمودی و...
چگونه بازدارندهها و مجوزها را از بازدارنده های تقابلی تشخیصدهیم؟
چگونه بازدارنده ها و مجوزها را از بازدارنده های تقابلی تشخیص دهیم؟ شما چگونه می توانید در عمل یک بازدارنده تقابلی منفی را از یک بازدارنده تشخیص دهید؟ و یا یک بازدارنده تقابلی مثبت را از یک مجوز؟ برای تشخیص...
خودِ آژانسهای تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند!
خودِ آژانس های تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند! جالب اینجاست که آژانس های تبلیغاتی آمریکا، همان گروهی که اعتقاد دارند "تبلیغات، نام های تجاری را می سازد"، خودشان هیچ تبلیغی برای خود نمی کنند. در عوض...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۵)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (5) شانزدهمین راز بازاریابی چریکی آزمایش است. ما قدرت تعهد در بازاریابی را تحسین می کنیم، اما چطور تشخیص می دهید که به چه چیز تعهد دارید؟ پاسخ این سوال با استفاده کردن از شانزدهمین راز بازاریابی...