گاو بنفش: فرآیند و طرح ریزی آیا هر زمان که بخواهید گاو بنفشی بسازید، مسیری بدون شکست وجود دارد؟ آیا فرمولی خاص، آیین و تبلیغاتی مرموزانه هست که شما بتوانید برای افزایش خلاقیت، هم زمان با واقعیات تلخ موجود در بازار، آن را به کار ببرید؟ البته که نه. هیچ نقشه ای وجود ندارد. آهستگی مشروط، تقریبا در هر شرکت با بینش گاو بنفش نشانگر این است که کتابی که همه ی قوانین چگونگی تولید در آن فهرست شده باشد،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دو روش برای فعال کردن ذهن فراهوشیار
دو روش برای فعال کردن ذهن فراهوشیار به دو طریق می توان ذهن فراهوشیار را فعال کرد. اول اینکه باید برای دستیابی به هدف تان از تمرکز فراوان بهره داشته باشید. با تمام وجود به کاری که می کنید دل...
برند سازی شخصی :برای استراتژی برند شخصیتان آماده شوید
برند سازی شخصی : برای استراتژی برند شخصی تان آماده شوید گام هایی که تا به اینجا در سری مقالات برندسازی گفته شد، سخت ترین گام ها در برندسازی شخصی بود. این گام ها کمک می کند تا بهتر متوجه...
قدرت فروش: لازمه های تماس مستقیم با مشتری
قدرت فروش: لازمه های تماس مستقیم با مشتری صبح ها، بعد از بیدار شدنم، مطابق روال همیشگی، باید مدت زمانی را صرف سرگردان بودن در اطرافم بکنم، بعد قهوه ای درست کنم، کاغذها را بردارم و نگاهی به بیرون کنم...
دینامیت موفقیت: آیا با وجود تلاش مستمر، شکست خورده اید؟
دینامیت موفقیت: آیا با وجود تلاش مستمر، شکست خورده اید؟ شاید علت شکست شما، کمبود آن «چیز بیشتر» برای رسیدن به موفقیت بوده است. یک اصل می گوید: جمع كل، برابر با مجموع اجزا و از تک تک اجزا بزرگ...
بازاریابی محتوایی: واقعیتهایی درباره آژانسهای بازاریابی محتوایی(۲)
واقعیت هایی درباره آژانس های بازاریابی محتوایی (2) بیشتر آژانس ها بیشتر از آنکه نگران استراتژی باشند، نگران نحوه ی اجرا هستند آیا می خواهید یک راز کثیف کوچولو درباره ی آژانس های محتوایی بدانید؟ استراتژی را کنار بگذار و...
گاو بنفش : هاوارد چه چیزی را می داند؟
گاو بنفش : هاوارد چه چیزی را می داند؟ یک مساله در رابطه با شرکت «استارباکس» مشخص است، قهوه ی آنها واقعا خوشمزه است، دلیل آن هم ساده است. مدیریت این شرکت با فردی به نام «هاوارد شولتز» است که...