خرابکاری در تحلیل رفتار متقابل فانيتا انگلیش لغت خرابکاری را برای توصیف نوعی رابطه متقابل به کار برد که افراد از آن به عنوان وسیله کسب نوازش برای احساسهای تخریبی شان استفاده میکنند. خرابکار دیگران را دعوت میکند به مبادله ای که در آن، او یک احساس تخریبی را بیان میکند و هدف او این است که به خاطر آن احساسها از دیگران نوازش بطلبد. چنین روابط متقابلی تا زمانی که شخص مقابل مایل است به خرابکار نوازش بدهد ادامه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی محتوایی: ۹ نکته در وبلاگ نویسی (۱)
بازاریابی محتوایی: 9 نکته در وبلاگ نویسی (1) 1.از عنوان های جذاب استفاده کنید. عنوان وبلاگ شما همچون جلد یک مجله است. تنها یک هدف برای جلد مجله وجود دارد: ترغیب شما به باز کردن مجله، چیزی شبیه این برای...
گاو بنفش : مشکل چیز دیگری ست!
گاو بنفش : مشکل چیز دیگری ست شرکت شما موفق شده است. شما با قدرت تبلیغات تلویزیونی رشد و پیشرفت داشتید. شما بر مردم، خط مشی، تولید، پخش و یک کارخانه سرمایه گذاری کردید. نظامی که همه ی کارمندان آن...
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (۳)
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (3) اعتماد سازی با داستان یکی از راه های ایجاد اعتماد، داستان گفتن است. داستان گفتن، این اجازه را به شنونده ها می دهد که خودشان تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به...
احساسهای تخریبی، احساسهای اصیل و حل مسئله
احساسهای تخریبی، احساسهای اصیل و حل مسئله اگر احساسهای تخریبی همیشه به عنوان احساس بد تجربه نمی شوند، پس چه اهمیتی دارد که احساسهای تخریبی را از احساسهای اصیل تشخیص دهیم؟ پاسخ این است: بیان احساسهای اصیل به عنوان وسیله...
گسترش و ارتقاء نام تجاری دونات
گسترش و ارتقاء نام تجاری دونات گاهی اوقات برای یک شرکت مدتی زمان لازم است تا چیزی که در آن اولین باشد، بیابد. شرکت "خدمات اینداستریال لانچن Industrial Luncheon Services" بعنوان شرکت تهیه غذا در سال 1949 تاسیس شد. دو...
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (۳)
تکنیک فروش : هنر متقاعد سازی (3) منبع پیشنهاد اعتبار شخص پیشنهاد دهنده در پذیرش آن نقش بسیار مهمی دارد.اگر یک فرد غیر فنی به یک مهندس پیشنهاد کند که می تواند مشکل او را حل کند، مهندس پیشنهاد او...