بازاریابی محتوایی: 9 نکته در وبلاگ نویسی (2) در مقاله ی گذشته با 4 نکته ی ابتدایی آشنا شدید، در این مقاله 5 نکته ی باقی مانده را توضیح خواهیم داد. 5.به یک "بسته ی محتوایی content packages" فکر کنید. به طور پیوسته، در این مورد که شما چگونه می توانید پست های وبلاگی خود را در قالب یک بسته ی قابل توجه تر "باز تعریف repackaging" کنید، فکر کنید (مثلا نوشتن یک کتاب یا چیزی مشابه این). این موضوع،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تکنیک فروش : مشتری یابی (۱)
تکنیک فروش : مشتری یابی (1) مشتری یابی اولین قدم از فرآیند فروش است که اغلب فروشندگان از اهمیت ویژه ی آن غافل هستند. یکی از رموز موفقیت در فروش، مشتری یابی صحیح است. هنگامی که از جان ولف مدیر...
از خوب به عالی:درک واقعی؛ نه اعتماد به نفس کاذب
از خوب به عالی:درک واقعی؛ نه اعتماد به نفس کاذب در اینجا می خواهیم در مورد تفاوت های بین وضعیت های "ما قبل خارپشتی" و "مابعد خارپشتی" صحبت کنیم. وقتی ما وضعیت شرکت هایی هم تراز (آنهایی که به مفهوم...
دینامیت موفقیت: بهره گیری از تفکر خلاق
دینامیت موفقیت: بهره گیری از تفکر خلاق کتاب های «قدرت خلاق و تصور کاربردی شما» که توسط «الكس ازبورن»، از اعضای مؤسسه تبلیغاتی «باتن، بارتون، دورستاین و ازبورن» نوشته شده است، هزاران نفر را برای داشتن تفکری خلاق تشویق کرده است....
بهترین روش ها برای مرتب کردن وسایل (۴)
بهترین روش ها برای مرتب کردن وسایل (4) کلکسیون داشتن با انباشته کردن بی مورد وسایل فرق می کند افراد مختلف به جمع کردن وسایل مختلف علاقه دارند؛ مثلا چیزهایی مثل قوطی کبریت، کتاب، تمبر، کار تلفن، فندک، ظرف های...
گاو بنفش : مشکل ارزان فروشی
گاو بنفش : مشکل ارزان فروشی ارزان فروشی یکی از آیتم های خاص است که به نظر می رسد هرگز بی متقاضی نباشد. برای چیزهایی که همیشه خریداری می شوند و از چند جنبه مشابه اند. کالایی که ارزان است بیشترین سهم...
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (۴)
برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (4) داستانتان را به یاد ماندنی کنید برندسازی شخصی، خود واقعی شما را به نمایش می گذارد و نقطه قوت شما بستگی به ارتباط دیگران با تجربیات و شخصیت شما دارد. وقتی اصیل...