ساخت یک نام آموزشی، توسط روابط عمومی PR با اینکه مسئولین دانشگاه های هاروارد، پرنستون و وِیل، این موضوع را قبول ندارند، اما این دانشگاه ها واقعا حکم یک نام تجاری را پیدا کرده اند. اما این چگونه رخ داده است؟ آنها خواسته و ناخواسته از روابط عمومی PR برای این کار استفاده کرده اند. برای مثال دانشگاه کینی پیاک Quinnipiac را در نظر بگیرید. این دانشگاه علیرغم اسم عجیب و غریبش، توانست تعداد دانشجویانش را طی دهه ی گذشته...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.گاو بفنش: رمز موفقیت و عدم موفقیت
گاو بفنش: رمز موفقیت و عدم موفقیت هرچند نمی توانیم پیش بینی کنیم بعدها چه کالایی خاص خواهد بود، اما می توانیم درک کنیم که تعداد بخش های نوآوری و ابتکاری کشف نشده زیاد نیستند، منظور محصولات ترکیبی کشف نشده...
برندسازی شخصی : بیوگرافی تان را برند شده بنویسید
برندسازی شخصی : بیوگرافی تان را برند شده بنویسید بیوگرافی نشان می دهد که شما چه کسی هستید، چه چیزی برای عرضه دارید و چه ارزشهایی دارید. بیوگرافی برند شده، داستان برند شما را می گوید و نشان می دهد...
تجربیات درونی بازگو شده
تجربیات درونی بازگو شده همانطور که دیده ایم، کودک باورهای پیش نویس را به عنوان تلاشی برای معنادار ساختن تجربیات عاطفی ناتمام و ناقص خود به کار می گیرد تا این تجربیات را به بهترین نحو ممکن کامل سازد. افزون...
زبان بدن: درک تاثیر حریم شخصی
زبان بدن: درک تاثیر حریم شخصی اگر تا به حال در خیابان اصلی به غریبه ای برخورد کرده باشید، در ساعت ازدحام مترو در اثر فشار جمعیت له شده باشید یا در مهمانی به زور به روبوسی مجبورتان کرده باشند،...
تکنیک فروش: اهمیت شروع مذاکره فروش
تکنیک فروش : اهمیت شروع مذاکره فروش اهمیت شروع مذاکره بستگی به نوع فروش دارد. زمانی این موضوع حیاتی تر می شود که شما برای اولین بار در حال مذاکره با مشتری هستید و قصد دارید، یک قرارداد بزرگ را...
قدرت فروش: از گفتن “نمی دانم” نترسید
قدرت فروش: از گفتن "نمی دانم" نترسید بسیار مهم است که در طول گفتگو، اطلاعاتی را که مشتری به شما می دهد حفظ کنید و مطمئن شوید که می توانید مکالمه را با یک پس و پیش کردن کنترل کنید....