ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
416 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

محل کار خود را مرتب کنید

انسان تنها در صورتی می تواند کارهای بزرگ انجام دهد که هر کاری را در زمان مناسب خودش انجام دهد. کسی که نداند از کجا باید شروع کند درمانده و عاجز خواهد بود. بزرگ ترین دغدغه ی ذهنی ما این است که کارهای زیادی سرمان ریخته باشد و ندانیم اولویت با کدام است.

اگر در محل کارتان جای وسایلی را که لازم دارید ندانید، زمان خود برای برای یافتن آن هدر می دهید و ذهن تان را آشفته می کنید.

اگر تصور می کنید که به علت اینکه سرتان خیلی شلوغ است فرصت ندارید میز کار خود را مرتب کنید، باید این کار را همین حالا انجام دهید! حتی اگر دو یا سه ساعت طول بکشد. زمانی را که صرف می کنید ارزشش را دارد؛ زیرا بعد از انجام این کار ذهن تان سبک می شود. در نتیجه احساس بهتری خواهید داشت و با انگیزه ی بیشتری کار خواهید کرد و بعد از مدت کوتاهی، زمان از دست رفته را جبران خواهید کرد.

روش چهاربخشی یا ماتریس مدیریت زمان

یک میز خالی را به چهار قسمت تقسیم کنید. ترجیحا این میز، میز کارتان نباشد. اگر نبود، کف اتاق هم مناسب است. سپس کار خود را شروع کنید، و طبق توضیحات زیر، هر برگه را در یکی از نواحی چهارگانه قرار دهید، تا جایی که دیگر هیچ برگه ای روی میزتان باقی نماند.

این چهار قسمت عبارتند از:

  • دور ریختنی ها

اولین قسمت به چیزهایی اختصاص دارد که می توانید آنها را دور بریزید. بهتر است برای این کار از یک ظرف بزرگ استفاده کنید. در اینجا لیستی از چیزهای دوریختنی را آورده ایم:

روزنامه هایی که بیش از یک هفته از تاریخ آنها می گذرد؛

کاتالوگ هایی که بیشتر از شش ماه از تاریخ مصرف آنها می گذرد؛

سربرگ های بلا استفاده؛

مقاله هایی که در دوران مدرسه یا دانشگاه نوشته اید؛

تقویم های دیواری مربوط به سال های گذشته؛

رسیدهایی که هیچ وقت به دردتان نخواهند خورد؛

و ضمانت نامه هایی که از تاریخ آنها گذشته است.

  • کارهایی را که می توانید به دیگران واگذار کنید

ممکن است بخشی از فایل های روی میزتان متعلق به همکاران تان باشد باید برای این کار از آنها کمک بگیرید.

  • کارهای مهم

قسمت سوم متعلق به کارهایی است که باید خودتان در اسرع وقت انجام دهید. باید دقیقا بدانید که در قدم بعدی با هر یک از کاغذهایی که در این قسمت قرار می دهید می خواهید چه کار کنید. با این دسته از کارها کاملا جدی برخورد کنید.

  • اقدام فوری

این قسمت مربوط به کارهایی است که می توانید همین حالا حین مرتب کردن میزتان آنها را انجام دهید. این کارها در یکی از این سه دسته قرار می گیرند:

تلفن کردن: کارهایی که می توانید همین الان با یک تماس تلفنی آنها را انجام دهید در این دسته قرار می گیرند. اگر نمی توانید الان با فرد مورد نظر تماس بگیرید، آن را در قسمت “کارهای مهم” قرار دهید.

فاکس کردن: نامه های فاکس کردنی را فاکس کنید و اگر دستگاه فاکس ندارید، آن را ایمیل کنید.

بایگانی کردن: کاغذ مورد نظر را بلافاصله در کشوی مناسب و یا در پوشه ی مربوطه قرار دهید.

نکات این روش

در حین استفاده از این روش هیچ چیزی را در جای دیگری انباشته نکنید.

در صورت امکان، هیچ کاغذی را بیشتر از یک بار بر ندارید.

هیچ قسمت دیگری به جز چهار موردی که گفته شد درست نکنید.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *