مثال هایی از گاو بنفش (1) مدت ها قبل، شرکت های «هرتز» و «آویس» توانستند لوگو های خود را با تبلیغات تلویزیونی و آگهی های چاپ شده توسعه دهند. امروزه استفاده از این فرصت و تکنیک های بسیار ساده و راحت برای رقیبان آنها وجود ندارد. اگرچه شرکت «اینترپرایز رنتال کار» استراتژی کاملا متفاوتی دارد، آنها نه در فرودگاه هستند و نه برای تاجران مسافر غذاهای لذيذ سرو می کنند، در عوض گاو بنفش جدیدی را خلق کردند. شرکت «اینترپرایز...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.قدرت فروش: ۱۰ چیزی که هرگز نباید بگویید (۱)
قدرت فروش: 10 چیزی که هرگز نباید بگویید (1) هیچ فرمول رویایی برای فروش یا معاملات شما وجود ندارد. صرف نظر از اینکه شما چه کاری انجام داده اید، گاهی فروش انجام نمی شود. در این حالت، شما نیاز به...
دینامیت موفقیت: دیدن فرآیندی یاد گرفتنی ست
دینامیت موفقیت: دیدن فرآیندی یاد گرفتنی ست بسیاری از افراد در هنگام دیدن، قدرت و شکوه اطراف خود را مشاهده نمی کنند و در واقع، اطلاعات داده شده به مغز توسط فرایند ذهنی را به درستی پالایش نمی کنند. در...
بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی case study و وبینار
بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی case study و وبینار مطالعه ی موردی، سندی به طول یک یا دو صفحه یا یک ویدئو است که ماجرای فردی را با اجازه ی خود او و به سبک داستانی بیان می کند و بر...
۷ روش بکار گیری گاو بنفش
7 روش بکار گیری گاو بنفش پنجاه سال است که شرکت «مورتون» از نمک، کالایی خسته کننده ساخته است. افرادی که در بخش نظارت این شرکت مشغول به کار هستند با این نظر شما واقعا موافق خواهند بود که هیچ راه دیگری...
برندسازی شخصی : چه طور نامه ی مقدمه بنویسید
برندسازی شخصی : چه طور نامه ی مقدمه بنویسید نامه مقدمه نامهی معرفی شما، این فرصت را در اختیار شما می گذارد که به صورت شخصی تر از آنچه که در رزومه آمده است با خواننده ارتباط بر قرار کنید....
خاطرات تقویت کننده احساس های تخریبی
خاطرات تقویت کننده احساس های تخریبی وقتی که شخص در پیش نویس خود بسر می برد، انبوهی از خاطرات گذشته را به یاد می آورد که باورهای پیش نویس او را تقویت می کنند. با هریک از این وقایع به خاطر آمده،...