تکنیک فروش : 10 روش شروع مذاکره فروش (3) روش شوک این روش در جلب توجه و علاقه ی مشتریانی اثر دارد که تمایل ندارند مطابق پیشنهاد فروشنده به صورت جدی فکر کنند.گروهی از افراد، حاضر نیستند با مشکلات اساسی دست و پنجه نرم کنند. آنها از نظر روحی احساس می کنند که مشکلات با بی محلی و چشم پوشی، خود به خود حل می شوند. روش شوک این تصور آنها را برهم می ریزد و امکان شروع مذاکره را...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : پیام خود را به گوش مردم برسانید
برندسازی شخصی : پیام خود را به گوش مردم برسانید زمانی که برند شخصی تان را ساختید، جایگاه خود را پیدا می کنید. این روند شما را به سطح جدیدی از اعتماد به نفس می رساند، که باعث می شود...
بازیهای روانی و تحلیل بازیها (۲)
بازیهای روانی و تحلیل بازیها (2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، مثالی دیگر برای شفاف تر شدن این مبحث آورده ایم. مالی یک مددکار اجتماعی است. او در دفتر کار خود است و با مراجعی که هم اکنون وارد شده...
جزء گمشده در روابط عمومی PR
جزء گمشده در روابط عمومی PR جزء گمشده ی بسیار از برنامه های بازاریابی، سخنگوی شناخته شده و مشهور است. محصولات، بازاریابی را بوجود نمی آورد، بلکه این اشخاص هستند که آنها را می سازند. رسانه ها نمی توانند با...
تکنیک فروش : ۱۰ روش شروع مذاکره فروش (۲)
تکنیک فروش : 10 روش شروع مذاکره فروش (2) روش معرفی محصول روش معرفی محصول زمانی مناسب است که شما یک محصول منحصر به فرد دارید و محصول خودش را توضیح می دهد. این روش مناسب محصول هایی است که...
از خوب به عالی: یک فرهنگ، نه یک ظالم
از خوب به عالی : یک فرهنگ، نه یک ظالم وقتی صحبت از فرهنگ مبتنی بر نظم می شود، شرکت های هم تراز و ناپایدار هم، ادعا می کنند که درست به اندازه ی شرکت های رهسپار تعالی از نظم...
دینامیت موفقیت: توانایی دیدن آینده
دینامیت موفقیت: توانایی دیدن آینده توانایی دیدن آینده، یکی از مهارت های خیره کننده ذهن انسان و مغز اوست. درست در مرکز ایالت فلوریدا، شهری وجود دارد به نام «وینترهاون» که در اطرافش کشاورزی و مزرعه داری رواج دارد. این منطقه،...